Jun 11, 2010

D'one Steak

Aku makan sini hari isnin 
baru sekarang nak citer..
masa tu aku pergi TMPOINT ..bayar bil 
tengok kedai ni buka..selalu petang baru berurusniaga 
rupanya sekarang dah buka awal pukul 12 pm 

Terus lepak situ sorang-sorang.aku memang selalu lunch sesorang ye.
aku pun order lah air bandung dan chicken grilled..
tapi dapatnya chicken chop..belasah je.janji sedap kenyang.

air rm2..punya lah besar


aku duduk termenung.sambil layan facebookmobile 
sambil minum air..sambil menikmati pemandangan tasik cempaka..sambil aku memikir..dan merenung jauh 
Tasik cempaka bilalah aku akan sampai ..untuk berjoging huhuhuh.
tah bila taun nak joging..malas..betui 
kejap je insaf bila tgk kawan sendiri dah makin membulat.


agak dah suku setengah air..aku minum
perut pun kembong air.makanan pun sampai .
agaknya sebab tu lah kasi air gelas besar..
kedai ni pun pandai suh diet..minum air banyak2 nanti kenyang..hehehe

 kenyang air pun ..leh je abis aku makan .
memang dasar kuat makan ..huhuhu...

Total bil aku makan 
murah kan .

tu ade alamat kedai 
dekat ngn TmPoint Area Traffic Light tu .

13 comments:

Mummy ZaraZarif said...

harus cuba ni...sedapnye...

mrs.ecam said...

kt bndr br bangi ek....chicken cop tu nmpk sdap...aku pencinta chicken cop...harusla ku cobaa

malinasiam said...

murah giler wey
agak2 bile nak belanje den?

Unknown said...

akk,
tm point yg dekat ngn butik pengantin tue ke kak???
kat traffic light tue;)
hurm.....

lama giler x mkn bersama kannn,
hurm~~~

attyfir said...

@Mummy Zara Sofea
cuba tau .berbaloi

attyfir said...

@mrs.ecam aah kat bangi

attyfir said...

@momguess mai ler dtg bangi ..dtg time gaji tau ekekekke

attyfir said...

@Cik Wanie
aah wanie ni kt redglow tu ..area situ
tu ar bila nak makan sesama nie .

myQza said...

tetiba lapau pulekk

mama tisya said...

menarik tul tgk bandung tu....nk2 kalo cuaca panas...dh la murah dpt gelas beso

SJNathaniel said...

sedap nyooo air bandung tu..hihi mesti tambah satu lagi kalo saya..

Yaya said...

bandung soda tu ke kak?sodapppnyeeeee

El-Zaffril said...

Nak gi gak la kak ty....