Jun 23, 2010

Kenapa mesti ada lebih dari satu Handphone

 Masa aku lunch  kat D'One Steak
seperti biasa aku lone ranger kalau lunch ..
kecuali along keje petang ..boleh dia tolong bayau kalau lunch sesama .

aku duduk .berdepan dengan seorang abang mungkin 
 juga pakcik sebab rabun dah beruban...
sambil makan abang lah ye ..senang .hehehe 
sambil makan si abang tu ..main lappy dia.rasanya dia bermukabuku 
macam aku jugak .

yelah sambil tunggu order ..takan aku nak tatap muka siabang tu kan 
jadiknya aku pun update lah status facebook aku 
nie yang aku update status facebook selang satu minit nie .
lepas tu si abang ni pun mula lah start koling-koling.
kejap koling..pakai hp nie .jap pakai hp len .
  baru aku pasan ..dia kol bukan menggunakan satu handphone.
itu pun aku terpandang.atas meja..elok je dia susun .handphone tiga-tiga atas meja.lepas tu atas tisu .


aku sekadar tersenyum je melihat 
dalam hati aku ..fuh abang nie ada 3 hp..aku yang satu pun mengong..
dan aku tertanya .kenapa sampai 3..untuk apa .
ade 3 bini ke apa ..ke untuk bisnes..yang pasti .memang orang kaya lah kot kan .
kalo kayap .takan nak pakai sekali 3..nak buat kemendanya kan..
apapun untuk si abang..yang penting jangan curang okeh ..

Meh tengok apa yang aku makan aritu..

chicken grilled -RM9/=

Air bandung ..my feveret ~ RM2

p/s : entry nie aku dah draft sejak hari isnin petang lagi ..

7 comments:

Dee said...

ntah..aku satu ni pun x terjawab.. ni lak smpi 3..madu tiga kot kty..hahaha..

ko mkn sedap2 eh kty..bak sket..

rasp said...

ooopssss dusyum2...cam terkena kat i lah hahahahaha...
i ada dua...
satu official, so bila cuti2 mmg i off kan je hehehehehe..
yg satu tu utk family & fwenzzzz...

myQza said...

aku ada enpon satu jek.

tapi menyampahlah tgk gambau nI!
lapau!! :((

Alimaz-Kembara Terasing said...

madu tiga......mintak simpang...

adenium said...

adik badik saya.... sumer sorang dua tepon..hahahaha...masing2 dengan alasan tersendiri..hahashah...
kakty... wpun tatau apa sal kakty siamkan diri skang.... apapun... semoga semuanya adalah yang terbaikuntuk kakty ye..

mummysyafie said...

kak ti, nor ada 3 hphone..hihihi..satu untuk line semanjung, satu untuk line sarawak n satu lagi line opis. so kalau cuti, line opis terus off...ngee~~

sweetie2010.blogspot said...

mmm business export import tu atty, tu guna 3 h.phone.hehe