Jun 2, 2010

Tiada Arah Tujuan

 Malam tadi aku pergi pasar malam sorang-sorang
tak bawak anak-anak sebab diaorang kena duduk umah baca buku 
minggu nie kan diaorang exam ..jumaat nie baru abis examnya 
jadi aku je lah merayau-rayau .tiada arah tujuan ..
ada tujuan sebenarnya 
aku ingat nak cari tudung ..kaler coklat gelap 
tapi tah napa .tade lak yang berkenan kat hati aku nie hah ..

jalan-jalan sambil mata melilau cari apa yang berkenan 
aku terjumpa kawan lama aku kak ida..terus aku tanya dapat jemputan aku 
dia kata .tak dpt..petang tadi aku ada sms..
kak ida baru nak cek handphone..
lama dah tak jumpa kak ida ..baby baru tu pun dah besar.
dah setahun lebih ..sebijik muka nurin ..

sebab tade beli apa-apa ..aku beli makanan ..lepas tu balik 
tu pun aku beli samosa je .
pagi ni lapo giler.
masak nasi goreng..lepas tu hias2 sikit ..
lapar..dari semalam tak jumpa nasi ..pagi ni kena breakfast heavy sikit..camne nak diet nie 
tak jumpa nasi baru 18 jam ..dah menggigil..

21 comments:

Yaya said...

kty on diet kewwww, rajinnyeeee diet..

ita cutevirus said...

orang melayu memang cenggitu.... memang tak boleh kalo tak jumpe nasik...
huhuhuhuuh,...

FIESYAH said...

biase lah tu kak, time nak mula diet nasi tu mesti dipikiran...tapi kalo disiplin bleh tu...cayok2 ar kak...

Yan said...

nak diet mula2 camtula kakty.. gigil2.. kene kuat semangat.. takpun makanla buah2 cover lapar heheh

Dee said...

kakty..diet amik rxlite jelah..xyah diet food sgt..hehehe..

SyuQ said...

kita org malaysia especially melayu da terbiasa mkn nasi kak tty. sehari x jumpa nasi, cam kebulur rasenye. he he he.

tp pelik la masa sy on diet dulu dekat 6bln lebih x mkn nasi langsung. smpi x tau rasa nasi mcm ner. mungkin time tu semangat nak kurus membuak-buak... la ni x makan nasi sehari, rasa cam x senang duduk. cam kebulur sebulan... :-)

mrs.ecam said...

ish btol la...smlm x mkn nasik...arini kn mkn nasik lak la....lapo dh gigil2 nih...br kol 10...adooyai

Suziey Ahmad said...

hehehehe..r ade tujuan jd xde tujuan sbb xberkenan tudung yg dicari:)

pRincESs_N said...

k.ty diet kerr..??

Hezesuze said...

carik lain dpt lain ek kty....ahakss!!

attyfir said...

@Aleeya
tade ar yaya..

attyfir said...

@ita cutevirus
tu ar ita..nak nasi gak

attyfir said...

@FIESYAH
yakin boleh hehehhe

attyfir said...

@Yan
yan...lepas makan buah .nak makan nasi gak hehehe

attyfir said...

@Dee
nak terai diet semulajadi ..

attyfir said...

@SyuQ
sekurangnya syuq jadik gak dietnya ..

attyfir said...

@mrs.ecam
lapo kan ..

attyfir said...

@[-suziey-]
tu ar ..ziey ..

attyfir said...

@:: p R i n c E s S _ N ::
takde ar ain.

attyfir said...

@Hezesuze
mana ade dpt langsung ze..

El-Zaffril said...

Kak... Protien diet la kak