Jun 7, 2010

Sangat Bz..tapi sempat je

Sabtu aku yang sangat-sangat bz..
balik dari umah mak sekitar pukul 6.30 
sempat lagi aku ke kajang..
akak sibuk nak beli contact lense..


dan aku pulak cari bedak yang sesuai dengan aku 
sejak akhir-akhir ni muka aku problem ..
naik jerawat..sejak aku tak sehat .hormone pun tak stabil
kalau sebelum ni pakai bedak sejuk je..lor ni kena lah pakai foundation .
.bedak compact bagai ..rimas benarnya ..tapi nak buat camne..nak tutup cacat cela..
puas pikir..nak beli brand apa...udahnya aku balik kepada zaman aku muda2 dulu 
aku hanya menggunakan mustika ratu .jadik .beli itu je..ler..


seperti biasa..aku rasa berbaloi lah beli.
akak pun suka..dia kata besh bila .pakai..
udahnya jadik hakmilik dia..

yang sebenarnya ..sebelum beli mustika ratu 
aku ade beli silky girl .foundation ..dan bedak gak .
tapi ..aku lebih suka..mustika ratu ..
bulan ni kopak duit.dok beli benda2 nie..nie semua kerana..muka ku yang menghadapi masalah 
harap cepat lah .kembali elok semula.

balik dari sopink ..dah pukul 7.45 pm
cepat mandi solat semua siap2.nak pergi majlis berinai Princess_N..

24 comments:

Kie-yu said...

nak tnye la~
bli lens tu brape eh?
ade iklan promo kt blog
freshlook clear 3 pairs for 3 month
RM45 je

biasa RM60 kan?

attyfir said...

kie _ yu ..kty beli tu contact lense rm50 ..pencuci dia rm10 ..sebulannya ..

SyuQ said...

untuk kecantikan dan kesihatan x per klu kopak duit. he he he

ct_nurmarlissaa said...

takut...nak...pakai...ctc lens..huhuhuhuhu...

Dee said...

kty..ok eh bedak tu..aku tgh cari bedak ni..bosan dh ngan miyami..hahaha..

Redbloodsnow said...

zie merindu nk pakai lens. sejak with dillah nih kan kak...asyik x leh jek. coz dlah x suke...hehe. hampeh jek kan :P

atie said...

Samalah kita ty, muka sy pun semakin tumbuh jerawat huhu.....masa muda2 dulu takde lak....huhu

Mak Su said...

maksu masih keliru bab penjagaan muka

Pojiepooh Abdullah said...

Mustika Ratu katanyer..
Mak² sangat ;p

Love,
PojiePooh Abdullah

ratna said...

mustika ratu ada gak produk yg bagus2 gak..

El-Zaffril said...

Kak... saya punye mustika ratu ade tak kak?

Blog Eazy Izzuddin said...

lens eazy da almost expired
kene beli baru
hehe
xD

rasp said...

i pun kkdg rimas dok kena guna foundation...
tapi tu laaa kan...nak tutup flaws haruslah kan.....

attyfir said...

@SyuQ
tu lah pk-pk..takpe..demi nak cantik eh .

attyfir said...

@ct_nurmarlissaa
sama ar ct..kty pun takut..

attyfir said...

@Dee
dee ade gak pakai miyami ..tp mudah pecah lah bedaknya dee..yg baru nie..

attyfir said...

@Redbloodsnow
hehehee..takpe.zie..pujuk selow2..

attyfir said...

@atie
tu lah tie..dah tua2 lak naik jawat.

attyfir said...

@Mak Susama lah saya ..maksu..

attyfir said...

@||| PöJìé PööH ||| pojie..ekeekkekkek..sapa2 je leh pakai janji elok ..sesuai..jie.

attyfir said...

@ratna tu lah ..suka gak ..layan mustika ratu .harga berbaloi

attyfir said...

@El-Zaffril ko buat apa nak pakai dah ensem..

attyfir said...

@Eazy Izzuddin
jom kita beli sama2 nak .

attyfir said...

@rasp
tu lah sis rimas nak pakai foundation2 nie .tp dah muka ade parut2 lah .kena pakai .huhuhuuh