Jun 10, 2010

Montel jadi kan stess..

ini adalah kisah sahabat aku sendiri
aku kenal sejak siti usianya 16 tahun lagi .
dia penah duduk sekali ngn aku ..kira aku penah jaga dia
 dia duduk umah aku sebulan sebelom dia nikah
aku lah yang tolong dia prepare apa2 utk majlis pernikahan dia.
laki dia merupakan rakan sejak dari sekolah menengah .

tak sangka ..semalam along kol
kata siti ngn wan masuk paper..pelik gak aku .pasal apa.
jadik jutawan ke.? rupanya pasal siti
siti memang bersize besar..tapi bagi aku ..walaupun dia bersize besar..tapi dia lawa.

nie yang buat aku insaf..aku ni kalau tak kontrol mau naik .dan makin menggebus..
nak tau pasal kisah kawan aku .klik sini : >>> montel


p/s: entry ni aku dah draf sejak dari hari isnin lagi ..tunggu along bawak gambar balik ..
harap kawan aku tak putus asa..aku pun kena diet lah nampaknya nie .

9 comments:

myQza said...

aku pun kena diet ni

lily lotus said...

mulalah feeling insaf juga ni kak...

Anonymous said...

kalo baca cerita dia nih...dia ngaku slalu makan n tido...so tak leh la nak salahkan org lain or environment kalo jadi montel....tapi kalo dia montel sebab penyakit ker...tu baru la org rs simpati...

Dee said...

erk..kty..ko aktifkan..so oklah gak..diet sket je..n bersukan..gi swimming kty..mesti fit..

fazemy said...

Saya pun dah weight gain giler2. Saya ngaku bkn sbb benda lain..sbb diri sndiri jugak. takblh kawal nafsu mkn pastu hidup tak aktif.
smoga kwn kak atty ni blh kurus balik. tak mustahil..yg penting nekad di hati.

rasp said...

isk..nie yg buat i riso gak...
harus cari aktiviti peluh2 nie...

Mak Su said...

moga ada jalan penyelesaian... moga ada fitness club yang sponsor dia untuk kuruskan badan, kalu dah berjaya, trus amik jadik duta... aminnnn

El-Zaffril said...

Ape lagi akak... jom diet sesama

PurPlè said...

dia pun kata dia membesar bagai johan sbb asyik makan & tido. as anon said, bukan salah org lain. so, drp mghrapkan bantuan semata2, dia patut usaha sendiri - kurangkn makan & exercise. at least cuba masuk the biggest loser asia 2. mmg wajar dijdkn sbg iktibar. takut nanti jd kt kita plak.
mlm ni pas swimming makan besar nak... ;) hahhahaa.