Jun 17, 2010

Lagenda Budak Setan@ Aku tiada perasaan


susah lah nak review pasal citer nie 
mungkin hati ku sekeras batu 
orang dok sibuk sedih yang amat.
bagi aku citer hindustan masa 12 june aritu lagi sedih .
jadik camner..huhuhuuh..

ke aku seorang yang tiada perasaan.
atau bagi aku kisah ayu ..hanya kisah biasa dalam masyarakat kita..
apapun .aku terhibur ..suka tgk lisa ..
lebih2 lagi ..farid kamil yang ensem..hehehe..kata kakak..
tak tido ..demam .teringat Farid kamil si akak ler..
lagu dia pun besh ar..tu je aku suka..


32 comments:

Nurhayati said...

kakty, saya lagi takde perasaan.. sbb tak de rasa hati pun nak tgk citer ni hahaha

attyfir said...

yatie@hehehhee..kty pun .sbb akak lah ..ngn kawan dia .nak sgt tgk..huhuuhuh.terjebak aku .

pRincESs_N said...

wahh...lame N x tgk wayang...

Wawa_Nadwa said...

cite ni bg wawa biasa biasa gak..
ntah!
tak dpt feel la..
hehehhe!

Ryoki said...

stuju... citer ni sgt biasa... tk mcm novel die... bes.. hahah

attyfir said...

PRINCESS N @ lepas nie leh g tgk wayang hehehe

wawa @ tu ar cam bese je..

attyfir said...

ryoki @ tu ar..huhuhuh..sbb budak2 nak pegi je kty layankan

Ahkak Geli said...

kakty,
saya tak tengok pun...macam malas nak tengok je (padahal takde orang nak tinggalkandak kecit)

ita cutevirus said...

kakty,
ita lom ade kesempatan nak nengok wayang... last skali nengok adnan sempit... huhuhuuh...

Miss Izah Mohamed said...

I BG 3STARS JE.. TU PON SBB ADE LISA, FARID KAMIL.. TP FARID XENSEM.. AHAHA

PLUS LAGU SEDEY.. ITU AJE

Anonymous said...

akk mmg jiwa kental la hahah saya ni mmg sememeh skit kat 10x nanges kekeke

Mak Su said...

maksu nak tgk ong bank dengan kungfu jer...tak berapa masyuk ler nak layan cerita cinta.. tak tahu naper, tak ada perasaan kot... huhuhu

Mak Su said...

oops salah taip... bukan ong bank, tapi ong bak... kih kih kih

qaseh said...

maybe diaorg dah kekeringan idea utk buat filem kot...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

kiter tak tengok pun...baca entry kengkawan jerk

cikbedahlaser said...

lain org len cite rasa kak....
mgkin akak xde jiwa camtu la tu...
tu yg xde perasaan tu

attyfir said...

nora@ aku tak dpt bayang ko nengok citer tu ..

attyfir said...

ita@ada masa leh tgk citer toy bawak budak2..diaorg mesti suka .

attyfir said...

miss izah @ sama ar kty kasi 3 star ..sbb ade lisa..ngn lagu je kira besh

attyfir said...

nana@tu ar kty puas nunggu tang mana sedih nak nangis..huhuuh..cuma masa ayu packing barang kat kolej tu je ler sedih skit..huhuuhuh

attyfir said...

maksu@ saya pun duk nunggu citer ongbak tu gak .

Hezesuze said...

oh cerita hindustan apakah yg kty tgok tu..?? yg anil kapur tu ke..?? mmg sedey kan...

ermmm so citer LBS ni besh ke tak kty?? ingat nk terjah gak nie...

attyfir said...

qaseh@maybe ler.

attyfir said...

anje@hehehe..gie ar tgk..sesekali g tgk movie

attyfir said...

ze@besh ar gak ..tp idaklah sedih ..besh ngok lisa yang comey plus faridkamil yang ensem..u

attyfir said...

pidah@tu lah ..lain orang lain pendapatkan ..hehehhehe.

PurPlè said...

tunggu kuar tv raya nanti je lah. tu pun belum tentu tgk.. wakakakaa. tgk trailer pun x bleh blah.

El-Zaffril said...

Tak best la kak

attyfir said...

el@tu ar tak besh ..sgt pun bese jew

Pojiepooh Abdullah said...

Pojie pun kureng sket ngn filem nih.. Agak payah nk merembes airmata tgok citer nih lol

Love,
PojiePooh Abdullah

ietams said...

tak best ke kak ty?? naseb baik tak pegi panggung.. muahahaha

~Eila Nur Kaseh~ said...

kakty,
bilalisa tukar muka..
abis citer tu langsung tak best!