Jun 2, 2010

Rutin Harian sementara tunggu Firdaus

Setiap hari kalau turn aku ambil Firdaus dari sekolah 
aku memang takan naik rumah lah .ye lah duk umah flat.
malas aku nak naik turun .nak parking bagai jadi 
aku akan singgah pasaraya ..atau beli lauk ..beli barang dapur mana yang tak cukup 
agak ada lagi masa , aku ngn akak 
akan lepak .kat kedai ..minum ..dulu .sambil sembang-sembang , kadang gaduh ..sebab bercanggah pendapat 

biasalah ..anak ngn mak ..kalau sembang..mak tak setuju ngn anak .
anak lak degil taknak dengar cakap mak ..
jangan degil-degil tau akak ..dosa..

 barang-barang yang aku beli semalam 
tade menda pun ..
semalam tak masak .sebab malas..aku beli je pasar malam .

 aku rembat nie nak kasi anak kawan aku 
sempena harijadi ..si kecik tu ..
dulu kan aku banyak gak teddy bear nie .masa zaman bercintan cintun ..
macam2 kaler ade ..udahnya sekarang aku dah campak kan semua ..


lepas tu beli stok nie ..
akak biasa pakai brand nie .aku pakai kotex .
ingat nak terai yang baru ..yang adibah noor ngn yuna jadik duta
tapi tade lak ..kat Bintang..

21 comments:

ita cutevirus said...

kak ty, ita carik benda alah tu kat shah alam pon tak jumpe.. kat mane ek die jual?

A D I A said...

erk adibah noor duta pad gak ke? sesuai ke ek?

ida said...

hehe...

try lar...

sweet gler iklan tue.....

libresse....!!!!

Yaya said...

ooo ni keje kty eyh heheh takde la..

ye la best gak minum2 ni sambil2 kan..:))

Anonymous said...

teddybear zaman cintan cintun now..anak wat main lak ;)

Dee said...

nama dia libresse kot..kalo salah eja ampun..aku pun pakai sama ngan ko kty..itu je yg sesuai buat masa skrg..

myQza said...

nama say atedi, tapi sy tak pernah ada tedi, bagi satu boleh?

Blog Eazy Izzuddin said...

aktivity harian eh..
menarik2
hik3...
xD

El-Zaffril said...

Aiyo akak... kotex pun mahu cerita ka?

rasp said...

i suka iklan libresse tu!!!
nanti nak gak try laaaaa...
pengaruh iklan hehehehe

Me, Mrs Taj said...

eh saya pun igt mcm nak try je macam si adibah noor pakai..hehehe

attyfir said...

@ita cutevirus
hari tu kt jj kty ade jumpa tau

attyfir said...

@A D I A
sesuai adia..

attyfir said...

@ida
suka gak lah iklan tu ..

attyfir said...

@Aleeya
tu lah yaya..lepaskan lelah ..

attyfir said...

@honeylanz
kty takde langsung dah .

attyfir said...

@Dee
tu ar dee..kadang kebas akaknya ..

attyfir said...

@sI tEDI
suh bf tedi kasi ..ekekekke

attyfir said...

@Eazy Izzuddin
ye le tu menarik ..hehhehe

attyfir said...

@El-Zaffril
blog kat diari ..ekekekekeke..

attyfir said...

@Me, Mrs Taj
tu lah nak terai ..tp tak terai lagik ..