Jun 12, 2010

Nasi Ayam Gemas

 Hari Khamis aku dan akak
 kami  g makan nasi ayam gemas 
sebut je gemas...terus pk.jauhnya nak makan nasi ayam kan 
ada dah branch kat Bangi ..dekat ngn kedai D'One Steak tu 






Aku order nasi ayam goreng + air bandung 
utk dua orang makan kena rm13++ harga okeh lah 
tapi nasi ayam nya macam nasi beriani aku kurang gemar.
kalau nak dibandingkan nasi ayam ni dengan kedai lengkuas
aku lagi suka nasi ayam kedai lengkuas 
ada benda jadik masa makan nasi ayam nie .
tapi baik aku takyah citer..benda tak elok kan ..
semua problem pun dah settle 

cuma ada pelayan perempuan & cashier kat situ 
yang pelayan perempuan merangkap cashier tu lak 
muka macam tak puas ati 
patutnya aku yang tak puas ati tau ..
salah korang..
tak say sorry pun ..muka lak masam..
senyum lah sikit.senyumkan sedekah.

tapi untuk nextime..aku memang tak datang dah kedai ni nak makan ..
biasa2 je nasi ayamnya ..Tak shedap mana pun..

10 comments:

myQza said...

lapau!

ngah makan soto ni!
ekekekke

Syima Syaz said...

bagus kan akak review kedai2 mkn ni supaya org luar tak tertipu...

ietams said...

tak sedap ke kak ty?
yg main branch kedai yg kat gemas, mmg superb..

mesti mcm hampa kan..

Jasfyra said...

setuju...xsedap!!!

Pojiepooh Abdullah said...

Amboi jauhnyer akak aku nih makan nasi ayam..
Tak ajak puh ;p

Love,
PojiePooh Abdullah

zino said...

tak senyum punya pasal pelanggan dah merajuk hehe

El-Zaffril said...

Thanks kak ty for the sharing... hehehe... memang saya pun tak ingin la pegi tempat2 macam tu

IEYNA said...

k.ty, n.ayam gemas memang sedap k.ty tp yg original nye nasi ayam gemas mustaffa..kedai nye kt bus stand gemas..ieyna slalu gak g coz ank tauke 2 kwn baik zam..klu yg lain tu mmg ieyna pn xg coz tau dh mmg xori n xsdap..klu k.ty g yg n.ayam gemas mustaffa confirm k.ty akn puas hati coz mmg superb la..nyum nyum...

Anonymous said...

Mustafah pun tak sedap.. Cuma kak lina punya nasi ayam je sedap.... Datang ler kat seremban .. lagi original resepi.... Cuba makan kat mustafah... mak ai servis lambat.. aduss.. rasa biasa... yang lain saya rasa pun tak o.k....

Pengunjung...

nhsa'addiah said...

rumah saya dekat je dengan nasi ayam kak lina tu. Tak la sedap mana pun. Harga pun mahal. Haritu agaknya dia naikkan harga teruk sangat, mungkin orang boikot, terus turun balik harganya. Nasi ayam gemas mustaffa tu mmg kak lina tak boleh celen . dari harga sampai rasa. semua sedap. servis? mungkin kat kak lina servis lagi ok sbb tak ramai org sgt. tapi kak lina tu bukan nak senyum pun. anak2 dia pun sama. muka nak habis kerek. suami dia je yg ok*tabik* ~