Nov 11, 2010

Hari ini cuaca sejuk dan saya membuta jer

Hari ini cuaca adalah sangat bagus.
Dari pagi sejuk dan sepoi-sepoi bahasa

Aku kat Ofis keseorangan dari pagi 
jadiknya aku kebosanan..
Mata pun macam nak rabak , sebab malam tadi tak lena tidur
Jadinya bos takde aku dok layan mata ..

Time lunch , kol si akak 
ajak teman aku kat Opis 
Yang Benarnya kalau ada dia..nanti leh tolong bukak kat aku pintu kat Ofis lagi satu
yer lah opis aku kan mcm rumah kedai 
Pintu yang belah bawah tu aku tak larat nak angkat sorang

Bos dah siap pesan 
tolong tanggalkan bateri forklift kat Opis lagi satu 
kalau tak tanggal kang meletop lak forklift tu , sebabnya dah 24 jam bercharged
orang yang nak amik barang lak 
tak nampak batang hidung 


sepatutnya semalam lagi dah settle 
boleh lak bawak lori kecik
udahnya kena 2 trip, tapi 2nd trip tak mai2 hangkut barang
kan dah menyusahkan aku , 
time orang ramai kt opis , tak nak kasi settle
Time makhluk lemah , gebus je tinggal sorang kat opis time tu ko baru nak datang ..mencik..!!

tapi apapun ..beshnya layan mata 
ngn cuaca yang sejuk.
akak sampai terkertaq2 kesejukan

pukul 4 ptg baru nak start buat kerja
sambil charge hp ..
jimat karen kat umah den..hihihiih
jap lagi nak pukul 4.30 ..
dah leh cabut..nak minum iced blended kat econsave

18 comments:

Artzlizan said...

layan la mata tu yer...membuahkan hasil... :)

Sidratul Muntaha said...

samalah kat sini..
baru lepas pekena meehoon sup..
huuuuuu..
keje dah siap.

Azueriena said...

indahnyaaa kann...waktu kojer mcm tu....xder sapa nak bising2...tenang pun tenang...azue skrg nie dah lega skett....x bz mana...

Unknown said...

kakty kan pekerja serba boleh & multi-skil, multitask... ;)

Ms.Lilies said...

amboi kak....ice blended jugak tu ekekekeke

Liza said...

satu hari hujan hari nie, mmg cuaca yg sgt sesuai utk membuta

CuTeMiUt78 said...

makk aaaiihh.. bestnya kty blh layan mata... dah sejuk2 pun nak layan iced blended lagi tu...

Syima Syaz said...

akak kt ofice tu multitask la ek...
bagusnya...senang dpt kerja lain nanti...tapi kalau dah selesa...ssh nak tgl kerja lama kan...

Hezesuze said...

bila sejuk jek tido kan haha ok latuh kty

attyfir said...

@princeduyongapa lagi nak buat..kerje pun tade ..layan mata ..huhuhuuh

attyfir said...

@Sidratul Muntahasedapnya meehoon sup

attyfir said...

@Azueriena Norashalhamdulillah ..azue..kty keje sini tade sapa yg kaco..janji keje siap

attyfir said...

@kakyongkak yong..ekekkeke..ye le ..selagi mana leh buat ..kty buat

attyfir said...

@Ms.Liliesbila kuar dr opis panas mimi

attyfir said...

@Liza
liza tu lah ..mlm tadinya tak lena tido

attyfir said...

@Syima Syaztu lah syima..ingat nak cari keje lain ..tp cam takut lak tmpt baru kita tak bese.

mummysyafie said...

bestnya leh duk sorang² kat opis. kat opis ni nak tunggu sunyi sepi time wikend je..hari² sentiasa penuh.

Redbloodsnow said...

bile cuaca sejuk. kompom kanmate ngantoks kan...hehe