Nov 9, 2010

Live: Jabatan Imigresen


















Aku sekarang berada di Jabatan Imigresen
Punya ler susah payah menempuh jem,, berhujan ..dan berdua-duaan dengan bos aku

oopps ..tade skandal ye..hanya hubungan bos dan kuli je.
ye ye je aku ingat Jabatan Imigresen ada kat Metro Kajang
beriye ler masuk pekan kajang yang jem giler bila waktu lunch
dengan hujan yang sangat lebat..

sekali dah sampai tingkat 4 Metro Kajang..
takde pun Jabatan Imigresen.
rupanya sudah berpindah ke Jalan Reko berdekatan ngn KWSP ,Jabatan Pendaftaran bagai..

Ni bos aku lah..cakap ada kat Metro Kajang.
aku lak terlupa nak google..dulu ..excited kot nak dating berdua ngn bos..mcm ler tak penah .kuar.wahahhaahha..mampus kalo bini bos tau .jeles lak kang..tade maknanya

Kenapa kena pergi ngn bos.
ate nya bos aku tak suka isi borang..semua borang dia nak aku yang isi..sebabnya tulisan aku lawa skit dari tulisan dia.pasrah je lah kan ..janji bos belanja makan ..aku suka je..

Tapi sekurang2 nya hari ni aku tau ..
Jabatan Imigresen tu ada kat Jalan Reko..
orang punya le ramai ..sekarang bos aku tengah tunggu turn..aku lak temuramah bibik2 yang ada kat sini..hehehhee

Bos lepas ni boleh teman i shopping tak ..? jangan harap..ler..kalo bos pompuan ye kot..

sent via my SE.

14 comments:

daela said...

kesiannya...adeh bos malas nk tulis ye kak tie?kelakar lah boss akk tu..

mama tisya said...

nasibaik p ngan bos,kalo slh tmpt kena p tmpt lain so msk opis lmbt ,tkpe ..bos tk marah..hehehe

Puan Ninie said...

hehehe
amboi dating berdua ye kak..:)

boss nak cari bibik ape kak atty??

Queen said...

imigresen memang nak kene pagi setengah jam sebelum dia bukak

mummysyafie said...

siap sempat temu ramah yer kak ty..

rasp said...

u leh keje part time dgn imigresen lah sis...dok interview bibik2 tu hahahahaha...

Unknown said...

ooo berdua2an yer...takper dgn boss...yang penting boss baik punyer hehe

ct rahani said...

x pe kak janji leh mkn free.. hehe..

Hezesuze said...

wah boss kty nak melancong ke mana tu?? huhu

Unknown said...

nasib baik gi imigresen dulu taklah tunggu lama dan tau tempatnya..kalau idak cam kamu lah ..

tak yah tunggu raya haji..skrg ni tiap minggu ada orang order...alhamdulliah

Blog Eazy Izzuddin said...

hehehe...
wat pe je kat sane?

pRincESs_N said...

a'a laa k.ty..da tuka kt hentian kajang tuu...

Umi_Aliesha said...

byk opis dh pindah situ erk...x lama lg area umah umi jd kajang 2 plak..huhuhuh...sudah tidak aman lg...

Masviona said...

dah lama dh tukar kat hentian kajang jln reko tuh kty