Nov 12, 2010

Mee Goreng Sampah

Malam  tadi aku pergi kuar makan dengan kakak
kat area Jalan Reko dekat dengan Econsave

Aku order Mee Goreng 
Akak order Mihun Goreng

maaf mutu gambar tak memuaskan
Ini lah rupanya mee goreng basah lagi pedas yang aku order 
serius banyak benar sampah 
aku paling tak suka , kalau dihias2 letak daun bawang sampai tak nampak mee
Sayur kubis potong besar2
lepas tu mee tu lak ..aku rasa 3 sudu je kot betul2 mee 
yang lain sampah sarap je..

Tapi yang sebenarnya mee tu serious sangat sedap . pedas semua cukup
cuma banyak sampah sarap je
terkilan skit kat situ ..harga rm4.50 
bagi aku agak mahal..meenya sikit.sampah je banyak.
kalau mahal kenyang takpe.

Tapi akak kata 
dia suh mama diet tu 
ekeleh .aku rasa nak lempang je si akak..
mama dah gemuk.dah beranak pinak .
kau tu gemuk..apa kes..jawab kak..jawab..

Apu pun mee tu sangat sedap
len kali kalau order , aku nak pesan 
dik jangan letak sampah sarap ye ..
sila letak seefood berbanyak..

30 comments:

Ayu Zan said...

sampah?

ekekeke...

Queen said...

ahaha..kalau sayur nik suke letak banyak2..tapi kalau takat daun bawang la...bawang goreng la..limau la..cili la..

menyampahje nak asingkan sesatu..muehehehhee

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

mee grg basah sedap..yummy

z o u l said...

smpah ke tu?wakakakaka..

hadina said...

biasanya kedai makan cm tu lah kan...byk yg lain lain dr utama..mane lah tau kan, bila sedap nak order lagi...
ina pun selalu gak kena...

Anonymous said...

rm 4.50???mahal2 dgn kuantiti mee yg ciput...

Ciklinn said...

arghh tensen kalu dpt org meniaga camni.. rasa nak pulang balik jer kan... linn pernah dpt mee n bawang putih siap berkulit lahi... huhhuh

Izzatul Azma said...

hehe. nasib baik sedap kak. terubat la sket hati kann

Softtouch [Hanim] said...

saya pun xsuka mcm tu...byk sayur jer..hangin jgk kalu dpt mcm tu..rase xpuas..kalu sy ni vegetarian xpelah...

Redbloodsnow said...

kakkkkk...zie nyer favy mee basah taw. gulpp gulppp..huhu

NizA said...

hahahaha...kak...ko ckp mee goreng xnak sayur jek kak...kompom mee ko bnyk...hehehe...

attyfir said...

@aYu
aah ayu , byk sgt hiasan..

attyfir said...

@Queen itu lah nik..hiasan2 tu yg kty tak suka.

attyfir said...

@Joy
sedap joy..cuma byk sampah je

attyfir said...

@z o u lhihihhiih..

attyfir said...

@hadinaitulah ina..

attyfir said...

@Nurhidayah Bahariitulah...harga kalo berbaloi tak pe..

attyfir said...

@Ciklinnade gak pernah dpt.mcm tu ..lin..

attyfir said...

@sweethOneYshedap iza..cuma byk benar hiasan dalaman

attyfir said...

@Softtouch [Hanim] itulah hanim..mee tu dah sedap..keciwa daku

attyfir said...

@Redbloodsnowzie..sedap tau..

attyfir said...

@niza
niza itu ler..len kali x yah suh ltk sayur..dah mcm budak2 lak..huhuhuuuh

Sidratul Muntaha said...

aku mgm cukup tak suke klu bykl no bhn buangana dlm mee goreng aku kak..
ahahhahaha..
mmg potong steam

rasp said...

i pun tak gemar bila byk bebenor 'sampah'nye...
nak nak kalo sayur dipotong gedabak besor...

Hezesuze said...

haiyaa ze kalo mintak mee goreng haruss xmo letak syur & togeh mihahahaha...so akan dpat mee yang banyak haha

attyfir said...

@Sidratul Muntahatu lah terkulat2 kty ..

attyfir said...

@rasp
sayur kobis dia pakkal punya besar. + lebar

attyfir said...

@Hezesuze kalo kosong sgt,cam budak2 lak ze.

lily lotus said...

ekekeke sampah ekk kak..kekadang sampai tersedak sebab tertelan benda2 tu..hihihi

sW33tdARLiNG said...

hahaha..
kalau dah banyak sayur mmg layak dipanggil sampah sarap puun..!

sw33tdarling.com