Nov 18, 2010

Kenapa kau pandang aku Slack

Pagi tadi aku g kedai runcit maplee
sebabnya puas aku round sekitar bangi , nan ado yang berniaga nasi lemak ..huuhuhuhuh..lapor..sesangat

No choice masuk ler kedai runcit maplee
beli roti
sekali ada minah nie , asyik jeling-jeling pandang slack je kat aku

aku udah ler takde mood..ko apa hal..lak! pandang aku mcm aku ada buat salah ngn kau , kenal pun tidak
kejap2 pandang, macam tak puas ati . aku pandang balik..dah le mood lapar + sengal+menyampah semua ada
sebab kena kerja kan
ada lak manusia sengal pandang2 , jeling2
aku tau ler ko jeleskan aku kan ..aku banyak daging..ko takde kan ..

Lepas tu pandang2 lagi, jeling2 lagi ..mcm ler aku ayu mcm rozita che wan..

lepas tu dia tau kot aku cam bengang + marah..
sebab dari airmuka aku agaknya dia tau .
.aku macam ada tanya kat dia ..lu apa hal..?
lepas tu nak senyum2 pulak ..arggh..tak kose aku ..
ko dah spoil kan mood aku ..mau 44 ari baru mood aku nak elok ..

Dah ler lapar..abang jual nasi lemak rm2 tak bukak kedai ..
weh aty ..abang tu pun nak cuti raya aji .ko je tak reti2 nak cuti..

jadinya ari ni ..terpaksa..terpaksa ler makan mcd..bosan sudah..!
kalau aku tau baik pose..tp tak niat pose dan ari ni pun mmg tak boleh puasakan
.. (tukar ayat..aku tau arini takleh posa..saje je buat ayat kasi sedap + puas ati)

19 comments:

Nazz@Purple said...

erm..dia cm kenal kot..blogger jgk kot..

Dee said...

mula2 kalo aku..aku cek dulu..kotlah aku pakai kasut sebelah lain..sebelah lagi lain..hehehe..pastu tgk zip seluar..manalah tau terbukak..cek butang baju..kalo semua ok..aku gi kt dia aku tya dia..kenal sy ke? kalo x, tlg jgn sengih2 ye..muahaha..

cool tau kty..hihihi..

attyfir said...

nazz@rasanya bukan blogger

dee@aku dah cek..tade yg tak kena..aku pepagi mood elek + lapar, tak kose aku nak tanya dee..tu aku cool tu .kalo tak cool..dpt dah sedas dua.

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

sgt x best..apasal lak nk pandang slack x tentu pasal kan...cian kt akak...huhuhu

Suziey Ahmad said...

hari ni mana bole puasa..hari tasyrik haram utk puasa ;) sabo je la ngn org camtu..tah pape..xde keje kot..

Hernee Nazir said...

bengang kn kak ngn org cam ni..back hand jek..hehehe

attyfir said...

joy @ tu pasal ler..

suziey @ tau ari ni takleh posa..hehehhe..saje je tuh

hernee@ tu ler hernee rasa nak backhand je ..

Softtouch [Hanim] said...

nape ye dia nak pndang slack2 plak...ari ni xleh pose...rasenya 3 ari ni xleh pose kak ty...kalu xsilap sayalah..

attyfir said...

hanim@ tau hanim..saje je ..

mummysyafie said...

kak ty..kalau saya la kan. awal² dah saya benti n tanya "ko apahal?? aku ada hutang ngan ko ke"..tapi takut la silent reader kak ty ke..

Unknown said...

I pun ada kena camni macam jakun tk pernah tengok org..tp cam tak puas ati nak jer tau apahal pandang2 hehe

Blog Eazy Izzuddin said...

minat akak tu
hehe
rileks akak
chill..
xD
salam aidiladha
;)

Hezesuze said...

adeh dia nak pastikan ni ke blogger yang glam tu kty hehe

relax arr kty..

Ms.Lilies said...

Dia tirguda dgn k.ty tu :)

Unknown said...

pandang slack??!! huhuuu.. buat dunno jer lah kak... ;)
dah tu akak pun pandang slack jugak tak.... hehhehe

Izzatul Azma said...

hehe. tkt sayaaaa.. kalau terjmp kak ty nnt tkt nk jeling2 nnt kena marah :p

Mohd 'Azim Kamaruzzaman said...

LOL!
mood emosi r ni yer kak?
sabor2..bwk bertenang..

bwk2 berendam dlm kolah lelama..klu xde kolah, besen pun boleh kak..
kikiki...

Deqna said...

mgkin dia cam kak ty ni blogger kot.. dia nak tegur tapi tak berani...

miss cloudy said...

aiksss mana entry
Are you facing any financial difficulties?

kat blog list kuar.. mai sini tade plak..