Nov 13, 2010

Saya Bukan Sombong Tapi Terkejut

Kejadian berlaku semalam 
masa aku balik kerja

masa nak masuk lorong rumah aku .tertiba je 
aku macam terkejut
dah lah time tu mendung
jadi suasana agak kelam dah gelap 
aku tertiba jadik tergaman , tak terkeluar suara, rasa mcm nak menjerit , tapi sore tak keluar

aku betul2 rasa mcm ..!@@!$#$%^%&^*&(*)
terperanjat giler, nasib tak menjerit
atau tertiba je aku terus menjerit macam orang giler, tak pasal je




kenapa tau sebabnya 



pic credit to google
 
nie hah..aku terserempak jiran baru aku 
seorang perempuan arab
dia baru je pindah , (dah ramai orang arab area flat aku nie)
tapi aku tak sangka jumpa dia , jadi mcm tak bersedia
tertiba je berdiri depan aku , dengan baju hitam ,lepas tu nampak mata je
nasib aku tak pengsan
Kakak yang umah ting1 tu 
gelak2 kan aku ..dia tau aku terperanjat.

wahai jiran ku 
sorry lah , pasal semalam ,masa i nampak u
i terkedu ,seribu bahasa

bukan sombong tapi terkejut
lepas ni kalau u nak beramah mesra 
jemputlah i datang rumah u..rasa nasi arab..heheheehe
mesti i dah tak sombong

semenjak jiran atas rumah aku ni , orang arab
hari2 rumah aku bergegar
samada anak2 dia main lari2 dalam rumah 
atau diaorang jalan hentak2 kaki 

jangan sampai roboh umah aku sudah..


13 comments:

Ms.Lilies said...

kecik2 dulu syira cukup takut kalo nampak depa pakai gaya gini

Unknown said...

kak,
sekali pandnag td ingatkan ninja..

heheh... xpe pasni leh beramah mesra... terkejut adalah tindakan reflek yg tak buleh di kawal kan... ;)

Dee said...

sib baik arab kakty..kalo negro lagi x suka..cantik header..

Zura Tahir said...

hehhee...nasib baik tak terpeluk erk k.ty....

Ayu Zan said...

hak3...
kelakar la kak..

Anonymous said...

ingtkn jmpa hantu td..hehehe

Yan said...

knapa ramai orang arab area kl???
diorang student ke??

dulu yan penah gak terserempak beberapa kali ngan couple arab kat KLCC.. tgk wayang pn ade

Pojiepooh Abdullah said...

Klo saya tetiba ternampak org camtuh un saya terkejut pakej termencarut sekali, hah bagaimana?? Hahaha.. Tp depa nih agak kasar sket la.. Dan bising.. so selamat berjiran la ekkk ;p

http://pojiepooh.blogspot.com/

aliaaroslan said...

sungguh international area rumah kakty.

Liza said...

kalau liza pun mesti tekejut, takde maksud nak kecikan hati sesape pun

Yaya said...

wah bejiran ngan org arab ..ade cam dpt menantu ala2 ayat2 cinta ni kak hehehhe

CuTeMiUt78 said...

kty, klu kita kan dulu2 kita kata.. tu antu kum..kum..
pasni kty blh ckp arab la plak...ya habibi.. ya maulana

adenium said...

umah adik sid plak... jiran atas ...asyik nya numbuk lesung batu.. masak.... hahaha...