Nov 9, 2010

Orang Tak di Kenali Belanja makan

Ni masa minggu aku bawa firdaus g swimming.
firdaus swimming..aku ngn akak lepas kat foodcourt.

tetiba aku teringat kat roti boom..kat satu kedai nie
aku pun pergi kedai tu ..

dik ..kasi roti boom 2 ..
tertiba je adik tu ..letak dua keping dalam pinggan ..
aku pun hulur duit..terus dia kata ..takpe kak..saya belanja.

aikk..pelik lak aku ..kenapa..aku tanya kat adik
takpe..takpe..kak..saya ikhlas..kiranya adik tu taukeh kedai tu lah .

aku terus cakap ..kalau camtu .terimakasih ..ye
pelik lak aku ..orang yang tak dikenali tertiba je nak kasi2 free..
agaknya dia memang niat dah berniat kot..
malam tu kalau ade perempuan gebus yang datang kedai dia ..dia nak kasi free.
jadiknya aku ler insan terpilih tu.

apapun terimakasih lah utk adiktu..semoga murah rezeki selalu..

sebenarnya banyak cerita nak cerita..tapi tak tau nak cerita camne..mood belum marriiiiii...

23 comments:

Yan said...

kak..
bukanler..
dia dah niat... siapa pelanggan yg ke-200 aritu dpt makan free..
akak la yg bertuah tu hehehhe

Unknown said...

wah bestnyer ada org yg sudi banjer,
hihihihi:)
rezeki tue kak

Suziey Ahmad said...

tu namanya rezeki tergolek kakty..hehe

☆ lieya latif ☆ said...

wah bagus betul kak...mmg ko langkah kanan gitu......moga murah rezeki budak tu kak yeak...

attyfir said...

@Yanitulah yan..ye kot..

attyfir said...

@Cik Wanie agaknya dia mmg dah niat kot wanie .

attyfir said...

@[-suziey-] tu ar suziey ..rezeki tergolek.

attyfir said...

@☆ lieya latif ☆ tu ar lieya..semoga murah rezeki .budak tu

Softtouch [Hanim] said...

rezeki tu kak...baik tokei dia..murahlah rezeki org yg blajna akak tu...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah dapat rezeki free2 tu...tak pe janji kenyang...

iena hamdi said...

wahh bestnyerrr

Pepel BoNda AmaNi said...

wah bestnya...ada orang belanja...hehehehhe murah rezeki budak tue...

Hezesuze said...

haisshh rezeki jgan ditolak musuh jangan dicarik kty...huhu

ietams said...

murah rezki akak.

Puan Ninie said...

rezeki tu kak..:)

Zura Tahir said...

best tue kak ty...bkn senang nk dpt tue...

Unknown said...

itu mmg tanda murah rezeki...alhamdullillah amin

Redbloodsnow said...

wahhhh...bertuahnyer. rezeki jgn di tolak kan kan ^_^ hikss

Blog Eazy Izzuddin said...

wah murah rezki akak haritu...
xD

pRincESs_N said...

rezeki jgn dtolak k.ty...

Syima Syaz said...

murah rezeki kak atty

Zura said...

patut kak aty tambah lagi 2 keping...kekekekeke....

mummysyafie said...

murah rezeki kak ty..