Nov 1, 2010

Nak Stop Blogging buat sementara

aku rasa , aku nak stop blogging buat sementara..
rasanya tak lama pun..maybe 2-3 ari  ..je..kot..blog ni sepi..

Tertiba je aku rasa macam penat giler.
cuti 2 hari ..yang sangat bz..
aktiviti .melawat orang sakit...semoga yang sakit cepat sembuh..

bz asik ke hulu hilir..
sampaikan aku boleh terlupa..yang kawan aku kawin..
aku ingat ari ahad..rupanya ..hari sabtu..udahler sabtu aku bz giler..

mati-mati ingat ari ahad..sekali malam sabtu tu ..teringat nak iron baju tuk ahad..konon nak g kenduri ..kawan aku tu ler..
sekali rasa mcm nak tertengok kad..amik ko..rupanya hari sabtu..aku tgk kad..udah pukul 10 malam ..

tade rezeki..apapun aku ucapkan selamat pengantin baru.

chow..nanti .kalau aku dah tak bz..dah tak penat..aku kembali berblog..
facebook pun aku dah slow..jadik kalo ada apa2 pesanan kt fb ..mmg lambat skit aku dapat..
kalau leh ada apa2..terus sms hp aku ye..

32 comments:

azianierdawati said...

sesekali perlu jgk 'bercuti' blogging.

Selamat bercuti.

Sidratul Muntaha said...

ka..
bile kita dah pack sgt..
mgm mcm2 luper.
takper kak..
berehat sekejap.

MOMMY CGG said...

we gonna miss u kak:)

Nurhayati said...

ok kakty, selamat bercuti blog yer..
pasni jgn lupa update blog tanpa henti hihih.
take care!

Jasfyra said...

jgn stop lama2 kak t .nanti saya rindu ;)

Unknown said...

selamat berehat kakty,...

Hezesuze said...

ooooo ingatkan benti blogging selama2nye..huhu

take ur time kty..xpun buat ler n3 auto publish pastu bleh kty rehat secukupnye hehe

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

rehat puas..pastu nnt sambung balik.. xpe keep in touch dlm fb ke ;)

Softtouch [Hanim] said...

alahai siannyer kak ty..bz sgt eh...ok kak ty rehat dulu ok, nnti dah xpenat smbung blogging balik...

☆ lieya latif ☆ said...

takpe kak ty, akak settle kan mane yg akak nak buat tu...nanti2 dah lega, akak aktif la balik......

Pepel BoNda AmaNi said...

take a gud rest.....nanti dah ok kembali memeriahkan blog k...

Ciklinn said...

takper kak.... selamat berehat... nanti hapdet... masa rehat buat apa yerk... hihiiih.. cariilham masa rehat kak..

Azueriena said...

take care yerk kak yatt....bz betul akak kiter nie ehhh

oli said...

kty, berehat supaya boleh jalan lebih jauh!!!

Ayu Zan said...

selamat berehat kak..

Dee said...

kty..rehat betul2..pastu sambung blogging eh..

Queen said...

takpe kak ty..rehat dulu.. =)

fazemy said...

Erhhh ya ampunnnn salah komen. hehe...tlg delete yer kak ty. Kek mu sungguh sedap. haha

pRincESs_N said...

take ur time k.ty..tp jgn laa smpai benti blogging..rest kjap ekk...

Yan said...

huhu selamat berehat kak

Blog Eazy Izzuddin said...

selamat berehat kak..
take ur time
xD

suzieapai said...

selamat berehat...jgn lama2 stop blogging!

suzieapai said...

selamat berehat...jgn lama2 stop blogging!

Liza said...

liza pun kdg2 rasa camtu, ada gak mmg stop blogging jap, take care atty

NzA said...

suspen jerrr..ingatkn dh majuk.....

rasp said...

stop kejap no hal...
lelama kalo...no no no...
take a break and have a gud rest sis...
nanti power up balik ya!

Cheritera Kami said...

wa pun rs mcm penat giler ni kak..duk tkejar2 kesana sini

Ati Masrif said...

macam majuk jer bunyi nyer?
tapi kekadang bila dah stop 2-3 hari lg malas nk tulis tau..
anyway.. selamat bercuti n berehat

ALoNa CintamaniszLite said...

hm..sy mmg perasan yg kty sebok je sejak dua menjak ni.
Rehat laa kty..tak lama kan..ngee

mummysyafie said...

kak ty, berehat jangan lama² yer. nanti kami rindu..

Syima Syaz said...

saya pun kak pernah igtkan kawan kawin hari ahad minggu lain,,sekali tetiba terdetik hati nak tgk balik kad...mak aii...dah lepas...kecewaaaa sgt.terpaksa bohong sunat kata tayar keta meletup.memang meletup masa syazwan bawak tp masa tu tujuan nak pegi jalan2...hehehe...

CuTeMiUt78 said...

oh... ingat kan kty nak stop berblogging.. tak best la klu kty berenti... kty sifu blogging.. sib baik berenti kejap je...
yelah kty.. take time kan... kadang2 tu kita perlu gak masa tuk rehat