Jan 28, 2011

Belum Ada Keputusannya

Sebenarnya sejak awal bulan January nie 
Tertiba je ramai ler pulak , yang add aku kat FB
Sebut pasal fb , aku dah kurang aktif sebab aku bosan 
Bila aku cek sapa orang yang add aku tu 
Rupanya semuanya x staff Melcom

Dan diaorang ada agenda
Rupanya nak di adakan reunion dalam bulan March nanti 
Jadiknya aku dijemput hadir
Aku yang pada awalnya mengatakan aku tidak dapat hadir 
pada tarikh yang diberikan 

Dan kawan aku sangat sedih 
Tanpa atty tak besh lah dinner
Takde maknanya ..aku ada ke tidak bagi aku sama saja

Baru-baru ni dapat lak message kat fb
Yang diaorang dah tukar tarikh pulak ..
Ishh susah2 je korang tukar tarikh tau 
Aku belum pasti lagi dapat atau nak pergi..

Yang sebenarnya apa masalah aku ye taknak pergi 
Tema itam + merah 
aku rasa aku ada baju itam ada tudung merah ..jadiknya apalagi kan 
Tapi ntah lah tertiba je hati ni rasa berat je nak pergi 
Tak tau ler nanti2 kot aku tak sampai hati menghampakan kawan2 
Aku akan menghadirkan diri aku !

.

14 comments:

Kaseh said...

jumpa kawan2 lama ni kadang2 besh kak..tapi kadang2..ntahlaa.. apa2pun akak decide la nati..ehehe

pRincESs_N said...

bes tu k.ty dpt jmpe mbr2 lame...g laa...

☆ lieya latif ☆ said...

syok tu kak ty gathering2 jumpe member lame.....tkape kak ty, take ur time.....pikir betol2....semoga akak dpt wat keputusan yg baik yeak kak....

kalo jadi pegi, tingin nak tgk akak bertema merah itam tu.....glamer you!

mama tisya said...

kwn2 lama nk jumpa akak tu...tu yg sanggup tukar tarikh..tp kdg2 ada gk yg tk best jmpe kwn2 lama ni...hehehe

LayarLara said...

entah2 dorang nak buat suprise besday party untuk ktys kot...

Lovely Bella said...

gi laa! have fun! :)

azzey said...

Best nya reunion. blh jumpa kawan2 lama...:)

Dee said...

pegilah kty..kalo xde halanganlah kan..mesti seronok nti..

Unknown said...

x staff melcom tu tempat koje lama kakty ker.. ?

1 HB utk kakty

Fiza Rahman said...

Pergi jer kty, tapi klo dah rasa berat hati nak gi...hhhmmmm...susah gak tu kan.

Hezesuze said...

besh pe kalo jumpa kenkawan lama mesti banyak story nak kongsi ....apalaie kty pegi arr org dah jemput tu huhu

Suziey Ahmad said...

Melcom? ooo company lama ek..nape berat hati nk pegi..hmm klu dh berat hati tu yg xleh nk nolong..ekeke:D

Softtouch [Hanim] said...

sy mcm berat sikit nk jmpe kwn2 lama..kalu kwn2 lama buat reunion sy mmg xjoin..heeeee

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

saya kalau nak reunion, kalau kawan2 zaman sekolah menengah or itm ok sebab dah besar.. ingatan masih kuat lg.. kalau dengan kawan2 budak sekolah rendah ni payah sikit. sebab muka totally lain..so rasa kekok plak.hehehe