Jan 20, 2011

SalaH Satu WishList 2011

Aku jarang tulis azam aku 
Atau wishlist omputeh cakap 
Sebenarnya aku ada gak wishlist aku sendiri

Sebelum aku cerita
Tengahari semalam , masa otw nak ambik akak balik sekolah 
Dengar radio Hot FM
Cerita pasal resolusi bukan revolusi ye
Resolusi sama lah ertinya dengan azam

Pakar Motivasi tu cakap 
Apakah resolusi untuk tahun 2011
ke sama macam tahun 2010 ,
Nak kurus..nak kurus..nak kurus tapi tak kurus
Terasa aku , menikam kalbu betul ..
lepas tu aku gelak sorang2 dalam kereta
Terkena tepat pada aku ler tu 

Ye salah satu RESOLUSI aku 
memang lah nak kurus

Tapi ada jugak salah satunya 
yang dua tiga lagi biarlah rahsia ye

Aku benornya pasang azam nak beli jam baru 
Nak beli ..macam ganjil je bunyi nya kan 
mana aku pernah beli jam , selalu orang yang kasi 
Dulu aku pakai jam alba, ayah kakak kasi 
 dulu kalau dapat pakai jam alba..dah kira besh dah , 
kira standard sangat dah 

ini lah jam alba aku dulu
sebijik camnie



lepas tu mak kasi aku jam brand Roscani
jam nie paling lama aku pakai 
lebih dari 5 tahun rasanya
ada lagi sampai sekarang.

dalam tahun lepas ke 2 tahun lepas adik aku kasi jam brand next
Jadiknya memang sah takde jam pun yang aku penah beli sendiri 

Jadiknya tahun nie aku pasang azam nak beli jam sendiri 
aku berkenan ngn jam nie 


Tapikan selepas dipikir-pikirkan 
aku rasa azam utk beli jam ni pun terpaksa dipostponed
sebab banyak duit nak pakai 
Nanti akak nak sambung belajar , 
aku cadang nak suruh adik amik lesen , akak pun sama 

Takpe insyallah mana tau kan 
ada rezeki mesti dapat punya .
ke ada sapa nak kasi hadiah kat aku
kalau nak kasi hadiah ..nak mintak alamat tak
email aku ..hihihihihi

Insyallah 
sambil nyanyi lagu MaherZain

34 comments:

mummysyafie said...

kak, nor pun tak pernah target wishlist tuk tertunai. kalau ada rezeki..ada la. kalau idak, takpe.

nor harap impian tuk dapat jam Guess tu tercapai. tapi kalau akan ada niat nak beli nanti..bagitaw nor taw. nor boleh kasi no vip and akak bleh dapat 15% diskaun tuk guess outlet je.

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

insyaAllah ada rezki tcapai la nk beli jam br tu kak ty...

sy pakai jam Guess paling lama....x pernah rosak kak...cuma ada calar sket je. mls nk beli baru selagi bleh pakai....hahaha..tp hb nk belikan...i x kesah....hikss

Syima Syaz said...

insyaallah.....

Pepel BoNda AmaNi said...

hmmmm klu nak ikutkan banyak wishlist eida nie..hehehehehe so better xyah nak senaraikan..kang pening kepala laki eida lak..hahahaha...semoga wishlist akak tercapai insya-allah

zino said...

semuga tercapai azam tu hehe

Gieyana said...

moga2 wishlist akak tue terlaksana k..ai nyer wishlist thn nie nk invest kt property..hrp2 terlaksana gak..:D

Lina said...

xper kak ty insya-Allah tertunailah nyer nanti wishlist tu

Redbloodsnow said...

Semoga semua impian tercapai :) amin

Kaseh said...

cantik pilihan akak tuhh... kaseh pun harap impian akak tercapai taun ni.. hehehe

cikbedahlaser said...

hahaahahha... email kan gmbr boleh la..

klu kak ty jam.. klu sy henpon.. dh tukar 5 kali rsa nye.. tp sume henpon org bg.. abah bg la..akak bg la...sarip je dh 2 kali bagi..dorg tukar hp.. hp lama bg kat sy... jd sy nye cite2 nk beli hp sndri

suzieapai said...

woooo k ty, semoga tercapai la nti..

sy pun tak pnh beli jam sendiri..hanya memiliki jam hadiah je.

suka tgk org pki jam tukar2...sgt ranggi..tp sy tak pndi nk wak koleksi..cukupla satu!

Eja Kamel said...

insyaAllah kak...eja doakan akan dpt jam yg akak idamkan tu. Tp pasal azam nak kurus tu, eja pun terasa. haha...dh 5 tahun dh azam asik bring forward je nih.

ratna said...

insya allah nanti ada rezeki akak lebih tu.. jam yg saya pakai ni pun dah 5 thn.. nak masuk 6 thn dah.. ada kawan tegur gak hari tu.. "lama betul ko pakai jam tu ekk".

erienz said...

azam kak atty nak beli jam yer...insyaallah akan dapat jugak satu hari nanti...

Mak Su said...

maksu suka jam polo, my wish :)

attyfir said...

@mummysyafie

okeh nor..thanks a lot .

attyfir said...

@zura@iwan

hubby nak beli kan apa lagi zura..rembat je

attyfir said...

@Syima Syaz

tq

attyfir said...

@PuRpLeLiCiOUs LoVe

betul ieda.kalo ikutkan byk wishlist nie..hihihihi

attyfir said...

@zino

tq zino

attyfir said...

@Gieyana

kty doakan semoga impian gie terlaksana..amin

attyfir said...

@Lina
tq lina.

attyfir said...

@Redbloodsnow
amin .

attyfir said...

@Kaseh
tq kaseh ..

attyfir said...

@cikbedahlaser
insyallah semoga tercapai impian pdah ye ..amin

attyfir said...

@SUZIE APAI
itulah selalu kty pun pakai yg itu2 je..tp ni terbekenan lak .

attyfir said...

@eja kamel
jom eja kita diet seshama tau .

attyfir said...

@ratna
sama lah..kty pun akan pakai jam tu ..sampai dia rosak

attyfir said...

@erienz
tq erienz

attyfir said...

@Mak Su
insyallah impian maksu akan terlaksana amin

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

kita punyer azam tahun ni nak dpat baby baru, azam paling besaq tu moga tercapai la hendaknya...kak aty tak mau register heartbeat ke?

attyfir said...

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqis

kty doakan impian anje tercapai nak dpt baby ..amin

owh pasal tu ..nanti free kty register tau

Suziey Ahmad said...

heheeh sy jenis xpakai jam..insyaAllah nnti en hubby kasi hadiah kot..ekekek:D

watie wyyn said...

hahaha... nk nyanyi gak..insyaallah...

satu jam k.ty pakai 5thn ke.. wah loyalnye..plus mesti pandai jaga..klu org..1thn 5jam kot..heheh sbbnye cpt rosakkot..hahah lgpun..suka tukar2 jam!