Jan 19, 2011

Jangan Terpedaya dengan Suara

Hari nie kerja aku dari pagi asyik buat panggilan ke sana ke mari 

Ada satu panggilan yang aku buat , adalah kepada satu company

Mesin fax kat opis ni baru je lagi 

tapi menggedik nak buat problem , bila kita nak fax je apa2 document mulalah tersangkut sana sini 
Jadiknya aku buat panggilan nak suruh company ni hantar technician utk tengok kan apa penyakit mesin fax nie

Deman ke , kena kanser ke apa payah ,dan menyusahkan hidup aku 

Tapi kan kalau aku kol atau jawab talipon 

orang kat sana semua ingat aku ni orangnya cantik mcm ratu cantik hanya kerana mendengar sore aku 
mesti ingat aku muda remaja
tak tau aku dah tua kerepot
ntah ler sedap sangat ke sore aku nie? (perasan betul)
..tapi aku takleh nyanyi pun tau..
kalau betul sore aku sedap 

dah tentu aku menang bintang rtm masa siti nurhaliza masuk aritu 

kawan2 tak percaya ..sore sedap tapi takleh nyanyi..

..

.

15 comments:

Sidratul Muntaha said...

suara kak kan bak remaja purba!
ahahhaa

ita cutevirus said...

ita stuju kak...
suara tak melambang rupe...
ehehhe

Kaseh said...

wakaka akk ni kelakar la.. same la kita kak oii..kaseh syukur allah bg sore sedap..n selalu gak la ramai laki2s terperdaya ngan sore den ni ha kak oi..dorang taktau den ni gomok...lalalala...

nabilah_2908 said...

apa lagi...gi la karok tuk membuktikan kesedapan suara... ;)

nth2 betul kata kwan2 tu suara sedap bila nyanyi... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
POPULAR ??

Lina said...

slalunya yg empunya diri x ngaku sore dia sedap...org yg mendengar jer bole judge sedap ke x sedap hehee...

Queen said...

dengar sore macho je kan...

sekali bile tgk...uppsssss..

haa..ayookk..lari terus..ahahhaha.. =)

org lelaki kalau sore sedap..biasanya tak macho..percayalaaahhhh

Gieyana said...

ahhahah..sabar jer ngan kak ty nie..ala akak stilll cantik wht dimata hb akak!akak wt entry nie tingat hb dedulu..blind date ngan minah mn ntah..bila set nk jmpa tgk2 awek tue x cantik, jerawat! Demand tul hb sy!hiihihihi

Dee said...

kty..sora ko dlm tipon mmg cam anak dara..hehehe..

sW33tdARLiNG said...

aarrghh tak kira!! sedap tak sedap, baluuuuuuuuuuun!!!
sw33tdarling.com

wahida said...

ok, saya nak dgr suara akak ari sabtu ni... instinct saya kuat mengatakan suara akak best!!

atie said...

Teringin lak aku nak dengar sore ko ty, hikhik

rasp said...

nanti kita cuba try ttest live
sedap ke dak ngehehehe

suzieapai said...

awww.........jaga2 kak.. kerana suara org jatuh chintaaaaaa

suka dgr suara org lembut2 kt tepun, bukan suara marah2..tak tau budi bahasa...teruskan ye k ty

watie wyyn said...

biasanye org gemok sore sedap!

Pepel BoNda AmaNi said...

hehehehehe setuju dengan pendapat akak..jangan terpedaya dengan suara...