Jan 18, 2011

Kalau tuhan tidak mengizinkan

Semalam kawan aku kol nak datang rumah 
Berulangkali dia kol , sms 
tapi aku tak reply ..pun sms dia 

dan semalam firdaus start tuisyen
Akak pun tuisyen , jadiknya aku sangat bz ke hulu hilir antar anak2 tuisyen 
Bila hantar diaorang , aku tak balik rumah pun 
Terus je tunggu depan sekolah dalam kereta atau lepak kat restoren berdekatan tempat akak tuisyen 
sambil baca buku 

Kawan aku tu puas ler kol , sms 
Tapi sms dia , aku baru dapat baca pagi tadi sebabnya
semalam aku tertinggal hp kat opis 

walaupun semalam kawan aku tu betul-betul memerlukan pertolongan
Tapi andai tidak diizinkan olehnya 
semua tu takan berlaku 
Tertinggal hp kat Opis hanya penyebab je

.

20 comments:

Unknown said...

dh lama tak masuk 'umah' ko, upanye makin lawo n cute ek hehehe.. btol gak kan, ibarat kalo dh masuk molot tapi terkuar balik ibarat bukan rejki kita la tu kan

Liza said...

itu ler namanyer takdir kan atty

Blog Eazy Izzuddin said...

hp mesti di sisi...
;)

eMMe said...

salam sis atty, kalo hp tertinggal ke, jauh dari kite mesti ade org cari kite, bile hp melekat dgn kite takde lak sesape call/sms, hehehee....ade kene mengene ke sis?hihihihi...

Kaseh said...

tul tu kak..dah takde rezeki nak jmpa akak kans...semua yg berlaku dengan keizinan ALLAH...

LayarLara said...

terus teringat lagu suratan atau kebetulan...

pRincESs_N said...

adehh...x de rezki laa tu agknye...jmpe next time k..

Yan said...

time tgl hp tu la macam2 benda jadi..

yan selalu gak careless tgl hp kat umah.. tp kitenye lak keluar.. time takde hp tula urgent nak call org tu org ni.. ish ish

rasp said...

tu lah kan sis...
kalo tak de rezki mmg takde rezki le..
ada2 je aralnya kan...

attyfir said...

@Ena Qalinsya

blog aku ni anak aku si akak yg buat ena.

attyfir said...

@Liza

tu lah kan liza , kalo dah ditakdirkan

attyfir said...

@Eazy Izzuddin

:)

attyfir said...

@eMMe
ada kena mengenanya , bila hp takde , bertubi2 sms/kol masuk

attyfir said...

@Kaseh

tu lah kan ..tanpa keizinannya semua takan berlaku

attyfir said...

@LayarLara

lagu tu besh..kty suka

attyfir said...

@p R i n c E S s _ N
betul nanti2 ler jumpa.

attyfir said...

@Yan
itulah yan..time hp takde..baru mcm2 nak buat.

attyfir said...

@rasp

itulah kan sis..kalo nak dijadikkan citernya

Pepel BoNda AmaNi said...

xda rezeki kawan sis la tue kan...

Softtouch [Hanim] said...

betullah tu kty...kalu xizinkan olehnya mmg xjdlah sesuatu