Jan 27, 2011

Bila Blogger Review Blog Attyfir

Tertiba tadi 
Aku dok bz-bz kat mudah .com 
Aku asik ke situ je sejak dua menjak nie 
cari apa ..tade cari apa 
Bila aku rasa penat je blogwalking 
aku jalan kat sana pulak 

Tertiba nampak nama blog haku 
Terus terjah blog 
Rasanya dah lama jugak aku terjah blog lina 
Aku juga kenal kawan lina , Ena 

Lina ada cerita pasal aku cool pasal BE..ME Nuffnang 
Oh yer..aku memang malas nak amik port sangat pasal nuffnang nie 
kalau ada ...ada.,kalau tada..nak buat camner takde rezeki 
lagi pun takut ler..bergelar jutawan blogger tak pasal je acik kena incometax ..dah ler gaji kecik 

Sebut pasal penyayang 
Aku benornya bukan lah penyayang , 
Tapi aku sayang my family 
dan
  aku memang sayang dekat orang yang sayang aku , heheehehehe
memang lah kan ..tapi aku sebenarnya , kalau orang buat baik pada aku ,
aku pun jenis buat baik dengan orang itu 

Tapi andai orang tak buat baik pun dengan aku ..aku tetap jugak kawan ..
lantak ler situ ..cuma kena lebih hati2 
Moto idup aku satu je ..
LANTAK LAH SITU & PERCAYA KEPADA DIRI SENDIRI

Owh ye..banyak gak lina review pasal blog kty 
kalau nak tau lagi , baca lah sendiri 
to lina..terimakasih banyak2 ye..bila lah kita nak jumpa kan..ngn si ena pun ..


.

33 comments:

Puan Ninie said...

heheehe
bia laa orang nak kate kite ape pon kak
jd kite tau diri suda..:)

Zura Tahir said...

satu bonus bile org review blog kite kan kty..

Ms.Lilies said...

kan kak...lantakla depa...janji kita baik kan ;)

eLLy said...

percaya pada diri... tetiba teringat lagu AF .. menuju puncak lalallaalalala

sW33tdARLiNG said...

buat baik berpada2
buat jahat jgn sekali

heheeee
sw33tdarling.com

fazid said...

hehehe... kty ada fan secara senyap nih...tapi kalau ye pun nak/dah review blog orang, kena la bagitau empunya blog tu...takut jadi fitnah pulak nanti

attyfir said...

@mEiZ SHA

>>> yg penting kita jadik diri kita kan sha

attyfir said...

@Zura

>>> betul tu..

attyfir said...

@Ms.Lilies

>>> betul tu mimi yg penting kita baik kan .

attyfir said...

@eLLy

>>> percaya lah ..hihihhi

pRincESs_N said...

jnji kita x nyusahkan org kn k.ty..biaq p org nk kate ape...

ape yg N knl..k.ty sgtt frenly...i like!!

attyfir said...

@sW33tdARLiNG

>>> jangan buat jahat tau

attyfir said...

@FazidElias

>>> lina dah kasi tau dah ..fazid.

Zue AnnaLeeya said...

best tuh bila org review blog kita...
dgn saya xnak jumpe ke kakty??? heheheh...

dah klik2 hb...

rasp said...

tahniah sis, ada 'peng-riview' :D
be gud, not notty2 kannnn...

suzieapai said...

yooo..glamerous tu k ty...

tak pe..biarkan org mengata ape2..yg ptg kita adalah kita...

berkawan di alam maya tdk rugi aper2...yg baik jd teladan..yg buruk jd tauladan

Azueriena said...

betul2...kalau ader org yg x sudi nak kawan ngan kiter...ramai lagi org lain yg sudi kawan ngan kiter kannn...so jadilah diri kiter sendiri...x payah nak berlakon jadi org lain...

Lina said...

hehe mekasih kak ty balas balik review saya...itu jer yg termampu nak review hasil dari pemerhatian sy selama kenal kat alam maya...klu ada yg buat kak ty terasa ker apa minta maap bebanyak yer kak ty...daku hanya insan yg lemah huhu

itu lar bila kita nak jumpa ek :)

Softtouch [Hanim] said...

sy mmg suka blog kty tau..ngan kty kty sy suka...

betul jgk kty org buat baik kita pun buat baiklah..

Dee said...

aku pun cam ko lah kty..lantak pi situ..buat bodoh sudah..hahaha..

Redbloodsnow said...

best kan bile blog di review oleh blogger kan :)

attyfir said...

@Zue AnnaLeeya

>>> itulah bila nak jumpa nie ???

attyfir said...

@rasp

>>> u pun sis ..jgn notty2 ye

attyfir said...

@SUZIE APAI

>>> kty setuju ngn apa yg suzie ckp tu ..setuju

attyfir said...

@Azueriena Norash

>>> takyah pura2 kan azue

attyfir said...

@Lina

>>> terimakasih lina..insyallah ada rezeki kita jumpa ye

attyfir said...

@Softtouch [Hanim]

>>> tq hanim..terharu ni .kty pun suka hanim .ngn budak 2 org tuh

attyfir said...

@Dee

>>> kan dee..buat tak tau je kan senang.

attyfir said...

@Redbloodsnow

>>> itu lah zie..besh..rasa terharu

mummysyafie said...

mesti terharu dapat bila orang buat review pasal kiter kan sis. tapi nor takde lah lagi..hihihi...

kenal ngan sis buat nor jadi bahagian dalam dunia blog ni.

Unknown said...

tahniah kakty..
tak penyayang tapi sayang semua yg buat baik... ;)

watie wyyn said...

lina aka k.az tu coursemate weols kat uitm jengka tau k.ty.. eh k.ty tk tanye ek.hahahah

k.ty mmg baik.. weols klu org tu x baik dgn weols..seploh ratus kali weols tak baik dgn dia.. x baik kannn..hahahahha

Kaseh said...

kaseh suka blog akak sebab apa akak citer tu dtg dari ati akak sendiri..pastu kaseh tgk sendiri frenship akak ngan kawan2 yg kaseh dah kenal...mmg ikhlas..dan atas sebab tu la kaseh nak berkawan ngan akak..ikhlas ni kak...heheh.