Mar 3, 2011

Bos tanya aku pakai blackberry ke ?

Tadi pagi masa aku bz menaip quotation
tertiba je bos kecik tanya

Bos: aty u pakai blackberry ke ?
aty : Tada..saya tak pakai ..kenapa?

Bos : nie saya punya lappy ada search bluetooth blackberry..

Bos aku tu bukan nya apa ..dia jeles tuh kalau aku pakai blackberry,
sebabnya advance dari dia
Bos aku ni bukannya tak berduit..
takan lah bos tade duit lak kan..
banyak duit.tp jimat bukan kedekut.

Bos aku nie memang jimat.kadang aku salute gak..
walupun banyak duit..tp sederhana je

sebab tu aku takleh pakai blackberry kang bos nampak ..
bos ingat den kayo lak dari dia.
lagipun buat masa ni tak berminat..
janji hp aku leh hapdet blog sekali sekala dah okeh ..

.

.

38 comments:

Ruziawati Bukhari said...

kak.. dah .com domain sendiri ye? cayalah! sejak t pakai bb mmg update blog melalui hp je.. best!

☆ lieya latif ☆ said...

haahahaha...camtu kak yeak peel die...patut ar menggigih tanye....cube ko pakai kak...mau jeles die kak hihihihi

rasp said...

next time dia tanya ckp je sis..
"i tak pakai tapi kalo boss nak bagi i trima je" hahahahha

cikbedahlaser said...

t'ingt kt bos n pejabat lama..
kerani kami.. dlm setahun berapa kali tah die tukar henpon.. sume yg latest je...
bos lak.. hp kokak je.. yg masa tu org dh pakai mms..die masih skrin mcm 3310 tu..
tp cerita baru2 ni.. dh update dh.. siap gile latst hp lg.. bos..bos.. baru nk berjiwa mude la tu

Dee said...

a'ah kty..lenkali ko tya dia..napa bos? u mau kasi sy satu ka? hahaha..

Queen said...

bos nk sempoi..pakai la nak pakai ape pun...

ni ade staf ni pun pakai iphone gak..harituh die mintak tolongtgkkanphone die apesal ntah...

sempoi je..

dulu masa pakai sony ericson...selamba je datang tempat nik pinjam kabel..mcm kengkawan je..

Dilla Ady said...

bos2 dilla pun simple2 orgnye..takde pun bb bagai..asal ade henpon pun suda...

mamyharraz said...

bestkan dpt update blog terus kt bb..tp mahallah...nampaknya mamy guna jelah c3 ni ha heee

attyfir said...

@Ruziawati Bukhari

lama dah t..dah nak setaun
kty pun kdg pakai hp je update blog

attyfir said...

@☆ lieya latif ☆

uit lieya,kalo aku pakai kang , kurang lak bonus tahun nie

attyfir said...

@rasp

takdenya sis..dia pun pakai hp cokia buruk je , tak up to date

attyfir said...

@cikbedahlaser

bos kty berjiwa tu..hp pesyen datuk kaduk

attyfir said...

@Dee

kang dia jawab lak thn ni bonus tolak harga bb

attyfir said...

@Queen

kty pun bos sempoi..

attyfir said...

@mamyharraz

kty pun kdg hapdet blog pakai hp..
c3 rasanya boleh je kan.

sW33tdARLiNG said...

selagi saya takleh nak let go nokia saya tu, selagi tu laa saya tidak akan menukar henpon lain... hehehe

Puan Ninie said...

hahahhha
waaaa ninie ingat bos tanya nak belikan akak bb 1..hehehe

Zura said...

kak atty.. pe kabar? huhu~~

terbalik lak ngan saya..nak pakai BB tapi lom dpt2 lagi...kekeke...sayang nak keluarkan duit nak beli BB...mahal le..sejak anak 3 ni den dah pandai jimat cermat...bukan kedekut...hehe

Naura said...

slm.jom tgk Tudung&Syiria arab dr fabrik denim!!jgn lupa folo yer.i folo u..

Cho Zila said...

seronoknyer leh update kot phonejer.. guna line per yerk.. phone sayani pun der tapi tuler nak bayo bulan2tu tak larat...

eLLy said...

kak ngape hp you boleh update blog.. sy pun pakai nokia (n73)

CS @ Mama AA's said...

kire okla hp akak leh update blog, sya punye nokia express music jek, hubby suh tuka, malasla sayang duit, slagi leh buat call n jawab pakai je... hehehe

h4ni3 said...

pakai jer..
bio dia jeles.. hihi

mummysyafie said...

sebenarnya boss nak minta BB pin kalau kak ty pakai BB. bleh berBBM nanti..

Kaseh said...

patut akak tanya dia..bos mau bg blekberi kaa..heheh

Unknown said...

ingatkan bos tanya kak ty tue sbb dia nak kasi satu kan,
hihihihi

attyfir said...

@sW33tdARLiNG

hp lama kasi anak..amy beli bb

attyfir said...

@mEiZ SHA

takde maknanya ninie..dia pun tak pakai bb

attyfir said...

@Zura

itulah ..kty rasa pun takyah..ada yg murah tp takyah ar.

attyfir said...

@Naura
thanks sudi singgah

attyfir said...

@Cho Zila

kty guna maxis..

attyfir said...

@eLLy

owh .kty pakai line elly ..

attyfir said...

@Mama AA's

betui tu janji leh kol and terima kol ..udah.

attyfir said...

@h4ni3

kang dia takkasi bonus kang..hihiihihi

attyfir said...

@mummysyafie

wahahhahaha..nor kalo den ada pun taknak kasi kat dia.

attyfir said...

@Kaseh

dukutlah kasi..dia pun tak pakai

attyfir said...

@Cik Wanie Ghani

takde maknanya wanie.bos kty pakai tipon cabuk je

Nurhayati said...

takat tanye je wat ape.. bagi la sebijik :)