Mar 28, 2011

Sepi

Hari nie aku sepi seketika
bz menguruskan sesuatu...bz..bz..bz..nak bercuti nanti..

Hari ni tak dpt nak blogwalking...

Hari ni macam menyampah ngn seseorang
Sebabnya adalah sebabnya
Cuma satu je aku nak type..andai kata aku tidak ada dalam list, kenapa mesti senyap
kenapa aku yang nak kena kol/sms tanya jadik ke tidak , kenapa..kenapa..?

Kalau orang buat kau..kau marah..mengadu macam2..
Tapi kau ada pikir kenapa kau dijadikan begitu ..sebab ada hikmahnya ..
kadang tuhan tu maha adil..dah tau sifat sebenarnya orang itu ..boleh blah lah aku nak layan kau lepas nie

lepas ni sorry naik lorry ler aku nak buat baik dengan kau ..sekali orang buat aku ..
memang aku tak kisah ..tapi lepas ni kalau aku bolayan ngn kau..kau tanya diri kau sendiri ..
Tak guna buat baik dengan orang macam nie..

Boleh blah lah ..!


.

4 comments:

Sidratul Muntaha said...

marah sungguh kak atty..

Mak Su said...

be strong atty :)

mummysyafie said...

alamak kak..nor pun takde mood hari ni. walhal isnin adalah penentu segala hari...kalau spoil isnin, bermaksud satu minggu tu mood kiter melayang. jom gi lunch sama2 kak..

Softtouch [Hanim] said...

wa...nyampah betul kty ngan org tu...

bestnya kty nk bercuti..nak ikuttttt!!!!