Mar 11, 2011

Terkadang aku jatuh dan menangis

Lirik Lagu Pawana - Ziana Zain

Pawana ku hadir kini
Mendekati batas usang
Ku terasa salju cinta lalu
Dalam titis-titis hujan
Bagaimana aku harus menghalusi jiwa
Untuk terus idup dalam nafas suci
Terpaksa aku terbang jauh lagi

Terkadang aku jatuh dan menangis
Terkadang aku rebah tak daya berdiri
Ku gentas bunga di perantauan
Membalut luka hati
Melindungiku dari resah yang menghujan

Pawana ku hadir kini
Mendekati batas usang
Ku terasa salju cinta lalu
Dalam titis-titis hujan
Bagaimana aku harus menghalusi jiwa
Untuk terus idup dalam nafas suci
Terpaksa aku terbang jauh lagi

Terkadang aku jatuh dan menangis
Terkadang aku rebah tak daya berdiri
Ku gentas bunga di perantauan
Membalut calar luka hati
Melindungku dari resah yang menghujan

Di saat pilu lara itu kasih…
Aku gagahi melangkah
Selagi dirahmati
Aku mengorak harapan

Terkadang aku jatuh dan menangis
Terkadang aku rebah tak daya berdiri
Ku gentas bunga di perantauan
Membalut calar luka hati
Melindungi dari resah yang menghujan

9 comments:

miss cloudy said...

best lagu ni..suka lirik nyer.. suka penulis lirik nyer.. :)

Unknown said...

wow ziana zain

mamawana said...

Assalam,

Terkadang aku selalu menangis
bangun dari jatuh yg mencederakan
Namun aku senyum, aku kuat
Aku tabah

Terkadang Aku selalu menangis
bila gurisan yg dalam
hati pun berdarah
Namun aku senyum, Aku kuat
Aku tabah
Apalah sangat duka kehidupan
Biarkan luka luka itu
sembuh sendiri
Sekadar ujian kehidupan
Teruskan mengutip bunga bunga harum pagi
Teruskan memetik bintang2 kejora
yang galak cerah sinarnya

Aku kuat Aku tabah
Aku adalah aku di hari ini
Punya qaseh di hati
Cinta illahi
Redha dan diredhai
Tidak lagi bimbang
pada hujan yang meresah

Unknown said...

kalie pertama dgr lagu nie,
best jugak...

saya adalah peminat Ziana Zain:)

mummysyafie said...

best lagu ni kan..layan gak kadang2

attyfir said...

@miss cloudy

dalam kete selalu dgr..tu yg terjatuh cinta ngn lagu nie

attyfir said...

@Mak Su

thanks maksu sudi singgah sini

attyfir said...

@Cik Wanie Ghani

tu lah besh lagu nie.

attyfir said...

@mummysyafie

selalu dgr dalam kete nor . masa nak gi kerja