Mar 2, 2011

Tak sangka pulak soalan saya terpilih di Vlog

Sebenarnya  aku kasi soalan yang sangat simple
Tade mengharap pun akan terpilih 
Sebabnya aku memang selalu masuk blog Adik nie 
Jadiknya memang rutin aku selalu je jalan kat blog kalau free
dan selalu singgah blog ddfabulous
dari dulu kini dan insyallah selamanya 

Suka masuk blog dia, tengok dia pergi jalan2
kalau sempat kty akan tinggal komen 

Jadi aritu dia ada buat segmen terjah bersama Redmummy
Sapa nak tanya soalan boleh tinggalkan komen untuk Redmummy jawab 

Aku tak sangka pulak soalan aku terpilih 
Thanks to dd & Redmummy

Sapa nak tengok video dd terjah redmummy

Tapi sangat setuju pasal tip yg red kasi
pasal blogger baru yg baru je blogging 
dah nak dapat hasil
 blogging lah seikhlas hati 
yer kawan-kawan semua !

8 comments:

sarah mohamad said...

Tips yg Kak Red bagi memang berguna utk jadik mcm dia . tapi bukan soonang. teehee . kena usaha.

rasp said...

tips dari RM mmg useful...
and yes...harus ikhlas dlm setiap keje kita...

DDFABULOUS.COM said...

tq kak buat entry pasal DD...
DD pun akan selalu singgah blog akak yg dah makin cute nih...sukeee sangat

attyfir said...

@sarah mohamad

memang bukan senang nak jadi mcm dia..
x yah lah..kita jadik je diri kita sendiri

attyfir said...

@rasp

itulah kan sis..kena ikhlas..

attyfir said...

@dD Fabulous | sitekateki

welcome dd..terimakasih jugak utk dd

kak ina kl said...

akak pun setuju dengan tip yang di berikan oleh redmummy..baru 2 bulan berblog sibuk nakkan hasil..sabar ajerlah kan.

attyfir said...

@kak ina kl (1)

itulah kan kak ..kta dulu bertaun baru dpt hasil..ini baru sebulan 2 dah sibuk nak hasil..tak ikhlas namanya tuh