Apr 14, 2010

Bulan Berapa dah nie..??

Semalam masa tengah tunggu fir balik dari sekolah
dapat sms ..

sms: Yatie..kat mana bangunan purple yang ko kata banyak keroje kosong..(tak suka org panggil yatie..selalunya kalo panggil nama tu tak rapat ngn aku,kalo ade yg panggey ..selalunya aku akan blur..dan terlupa itu nama aku ..sbb tak bese..bos je dulu ..panggey ngn nama tu ..lor nie dah berubah tau.dia panggil aku atty.eja pun ..sbb dia tau aku ade belog..hehehe..)

aku : ko sapa..bangunan mana...kalo tak silap aku ..dah berabad iklan tu ..tak ke dari bulan Nov..tahun lepas..aku kasi tau ko

sms: aku lah L****a, ko tak save no aku ke

aku: ade le...ko yg pakai no lain ni ..ko ..betui ke idak nie.

sms: ko tau dak kat mana2 nak pakai kerani

aku : aritu ko kata nak exec je..kerani mana padan ngn ko kan ..

itu lah sebahagian sms aku ngn member aku ..apa yg aku kelakar..
aku terjumpa dia..masa bulan nov tahun lepas..dia ade tanya ..ade tak ko nampak mana2 nak pakai pekerja..sbb dia baru benti kerja..aku ckplah kat sekian2..

nie dah nak masuk bulan 5..baru ko nak tanya balik ..bior benor..kawan aku ni ..
kadang2..penin gak layan ...orang-orang macam nie..

nie aku baru masuk opis lepas satu ari kat luar..nak rest sat..sambil cuci2 mata ..

14 comments:

Ms.Lilies said...

ni namanya dah nak terberak baru sibuk carik jamban

hehehehe

Hasnah said...

asna tfikir nk jd suri rumah jer skrg nie.. hehe

Queen said...

ade compat tgh cari pekerja...erm..data entry ke customer service ke hape..lupe dah..boleh la kalau nak apply

Queen said...

ade compat tgh cari pekerja...erm..data entry ke customer service ke hape..lupe dah..boleh la kalau nak apply

Suziey Ahmad said...

uish maknanya dia xkeje ke selama dr nov tu? atau dia dh masuk company lain tp xpuas ati so nk cari lain lg

attyfir said...

suziey ~ terpk gak camne zie pk..

Cik Ina Do Do Cheng said...

itu mesti dah jadik desprete wife tu.kwang kwang .tul ke ejaan akak tu.baru teringat kat ko balik.

Dee said...

xpun aritu ckp je nk berenti..tp x berenti2..last2 diberentikan..

hahaha..apalah aku merepek ni kty..

ibu_umairah said...

mcm-mcm hal lah manusia ini!!!!!!!!!!!heeeee.heeeeeee.he

sue-ab said...

skang tak leh pilih2 bulu ekh salah..pilih2 keje...kena sesah aje yg mana kosong...kalau tak nanti makan anggur je kat umh..

Mak Su said...

punya ler lama dia simpan maklumat tu ;)

pRincESs_N said...

manusia kak...mcm2 ragamnyerr..layan jekk..

Hezesuze said...

hahaha hampir setengah tahun baru tanye balik....hehehehe

yatie said...

baru teringat nak bekerja kot