Apr 13, 2010

Menyusahkan diri sendiri

Arinie aku ade sedikit tidak siuman
prepare cek utk bayar bil..kepada syabas..
selalunya aku type "POS MALAYSIA BERHAD"

Tapi arinie ..aku tertype.."SYABAS"
amik ..sendiri punya salah ..
kenapa salah .sebab ..kalo dah tulis gtu rupa..
nampaknya aku kena g kajang lah ..ni yg malas masuk pekan kajang..
jem..mmg besh lah kan leh nular..cuci mata ..tp susah nak cari parking..
kat Kajang jer ade ...Pejabat Syabas nie..

Jadik alang palang sampai kajang ..koling2 kawan aku yang lama tak jumpa
dia ade area situ2 je..
jadik dia ajak jumpa kat Metro Point..
Jadiknya ..ade hikmah gak ..bila dah salah .buat kerja..dapat makan Kenny rogers.
tapi .harap lepas ni jangan lah silap lagi..aku palin mencik masuk pekan kajang time lunch hour.

18 comments:

Unknown said...

tak sia sia lah silap.. janji perot kenyang!

Liza said...

takpe atty, skali skala tak siuman ok ler tu

ita cutevirus said...

huhuhuhu... sengaja ke tak sengaja tuh??

Hasnah said...

wooo kajang mmg jam kak. hari x keje pun jam yg ampunn~

Hezesuze said...

ekekeke ingatkan tak siuman sal ape....huhu

xpe hikmahnye dpt jumpa kawan n makan kenny rogers....hahahaha

Yan said...

ermmm klu pos/courier je cek tu takleh eh kak??

Dee said...

sekali sekala xpelah kty..tiap2 bulan masak gak kan..kalo kt post office..suma bil leh selesaikan sekali jalan..senang..

sue-ab said...

bila kty sebut kajang teringat aku sate kajang....

Unknown said...

tulah setiap kesusahan pasti ada hikmahnyer...bess nyer ada org belanja....me too tak suker masuk bandar kajang jem hehe

rasp said...

skali skala siuman dpt gak jumpa kawan lama kan ;)

ALoNa CintamaniszLite said...

tu mesti masa menaip..kepala pikir pasal syabas..hoho..

Diarihatiku1976 said...

takpe atty, skali skala tak siuman ok ler tu

mrs shaifull said...

bestnya silap camtu, dpt kenny rogers :)

linda said...

Help me find 70,000 kind hearted people worldwide willing to buy virtual lemonade to help fund for college

Pixels for Lemonade

malinasiam said...

bile ko nk jumper aku lagik?
sobs arr

lily lotus said...

tapi post office update lambatkan. hehe..takpelah sambil jln2 tu

Me, Mrs Taj said...

tak suka masuk bandar kajang tu..jammmmmmmmmm

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

atty...hang dah gi Yati ayam percek lom (hehehhe)