Apr 22, 2010

Perkeso Kajang

Pejabat Perkeso Kajang letaknya
betul-betul berhadapan Stesen Bus
dekat Perhentian Kajang




Minggu lepas aku ade urusan nak kena pergi perkeso
jadik nya aku tak tahu kat mana letaknya perkeso area kajang
aku pun buat status facebook..


Jadiknya setelah dpt info dari kawan2 di fb (Thanks semua terutama pidah)
aku tau kat mana Pejabat Perkeso Kajang
Pada sapa yang tak tau..macam aku
Pejabat Perkeso Kajang terletak di Perhentian Kajang
betul-betul berhadapan dengan Stesen Bas

Pengurus Pejabat PERKESO
No. 15, Jalan Hentian 1A
Pusat Hentian Kajang
Jalan Reko
43000 Kajang, Selangor
03-87330230
untuk tempat2 lain berdekatan anda sila klik PERKESO

8 comments:

pRincESs_N said...

hohoho...blakang uma ku..hihihi

attyfir said...

itu ar N..doket je rupanya ..

rasp said...

penangan FB..
kawan lama dpt jumpa balik...
tak tau tempat pun cepat je dpt info kan sis...

attyfir said...

rasp ~ itulah ..berguna betui fb..

Yaya said...

hehe ape de kat pekeso ni kak ty?

Jasfyra said...

saya pun tau kak..tp xtau lak kakt xtau aritu.kalo tak leh bgtau :)

attyfir said...

kty ade urusan kt sana leeya ..

zuera ~ itu lah kty tak tau kat mana opis baru ..dia..ekekeke.selalu pg sana tapi langsung tak perasan

Anonymous said...

efektif kan fb & blog nih ;)