Apr 21, 2010

Jelajah Blog @ Ben Ashaari

Rata-rata kalo aku blogwalking , mesti ade kempen jelajah blog nie
jadik aku pun nak lah jugak Ben Ashaari Jelajah blog aku yang tah apa-apa nie..hehehhe
syarat-syaratnya

APA YANG PERLU ANDA BUAT IALAH ;
1 ) HEADER blog BEN ASHAARI
- settle

2) linkkan ke entri ini .. -
settle

3) cerita serba sedikit mengenai blog anda ... itu akan membantu promosi blog anda ..
Blog attyfir mengisahkan cerita mengenai atty & fir ,
atty adalah aku dan fir adalah anak bongsu aku ..selain tu mengenai ahli keluarga yang lain juga.
di blog ini juga , aku suka citer apa yang aku lihat disekitar aku
aku berblog since 2006..tapi tak penah publish kat sesapa ..
blog itu kiranya diari hidup aku ..until aku nengok .besh lak kalo
ramai orang dtg blog kita..jadik aku bukak lah blog attyfir nie..
dari 2007  bulan 12 tapi jrg update..sehinggalah 2008 baru aku aktif berblog..itu pun gtu2 je..sampai lor nie
dah ramai gak otai2 blogger yg popular aku dah jumpa..mcm2 ragam ..org aku dah lihat


4 ) dari mana anda tahu mengenai SEGMEN JELAJAH BLOG IBU ini ..
Aku terbaca masa masuk blog liza , blog wajib aku masuk ...tapi kadang tak tinggal komen ..baca je..

saja nak tengok.apa pandangan orang lain terhadap blog aku ..yang bagi aku hanya catatan peribadi utk rujukan fir bila dia besar nanti , lagipun aku tak tau pandangan orang terhadap blog ini elok ..ke tak elok ke..ada kekurangan ke..

5 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

he he he...zana baru jer di jelajah oleh BEN ASHAARI kak...

lepas nie giliran kak ty plak di jelajah

Liza said...

bagus kan kalau ada blogger camnie, tolong menolong kan amalan yg mulia

Syima Syaz said...

bagusnye...

Unknown said...

ingat kan kenape ngan ben ashari nie rupanya tologn promote blog.. abgus yer kak nak join lah

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari blog ben :)