Apr 1, 2010

Rasa sesuatu

Selalu aku sendirian di ofis..
aku tak takut..
tapi sejak dua menjak ni ..lagi minggu ni

Kadang aku rasa macam org bukak pintu lah ..
rasa org jalan naik tangga lah ..

Ofis aku ni ..pintu dia hanya yang ade card je leh masuk..
jadi dalam ati aku sapa lak ..semua staff kat bawah takde..g site..

Memang hanya aku je sorang ..
hantu ke..penjahat ke..
saat nak abiskan entry ni still dengar tapak kaki orang naik tangga..dagdigdug jantung aku ..

Senarnya tgh menunggu orang nak pasang jubin kt opis lagi satu..mana tah ..orgnya kena jadi mandur nengok orang keroje gamaknya nie


p/s : separuh jiwa ku pergi....ekekke..feeling2 gtu..uweek..nak muntah ..wakakaka

11 comments:

Anonymous said...

seram nye...perasaan aja kut

Ann GreenStrawberry said...

halamakkkk.. serem plek... hihihi.. kak.. dulu opis lama ann pun gitu gak... ada kelibat lar... bunyi ketuk dinding.. padahal opis sebelah ni takde orang duduk lagi pun.. yang best tu. siap ada tapak tangan budak kat cermin... tapi jari tapak tu pulak ada 6.. dua belah pulak tu.. sungguh seramm.. mujur opis pastu pindah ground floor plak.. hehe

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

seram lak kina baca....x mustahil menda2 mcm tue ada.

rasp said...

eeee scary movie...
bukak le bacaan ayat2 quran or lagu kuat2 sis ....
biar kita tak dengar bunyi tu hehehehe

Dee said...

kty..hati2 ye..xpun itu hanya perasaan kty..pintu bwh skali xleh kunci eh..

Nazz@Purple said...

ye mungkin perasaan je kot..tp apa2 pon hati2 dan berigt2 ye..

pRincESs_N said...

k.ty ni..da mlm ni mlm jmaat..wat saspen jekk..

Liza said...

liza pun mcm atty, biler sorang2 start ler pikir bukan2

Unknown said...

hati2 tau sis la ni mcm2

adenium said...

kak ty... apa kesudahan bunyi org naik tangga tuh...? suspen nih

Izan said...

ish.. takutnya.. =)