Apr 12, 2010

Hari Nie Kena Purak2

Hari nie ..bos aku balik ., kerja..buat kerja..
jadik maybe bz skit dalam 1 jam .lepas tu leh
bertenet balik...

Yang Sebenarnya .,.semua kegiatan Internet..aku ..
bos aku memang tau .dia tak kesah ..janji aku pandai kontrol diri sendiri
jangan terjebak dengan kegiatan2 yg tak baik ..contoh.nya .berkawan ..dengan orang2 yang tak betul .nanti akan menyusahkan diri sendiri..nanti sapa jugak yang susah ..bos aku ..jugak..

Yelah dah Pembantunya tade mood..pretasi kerja pun berkurang..
wahahahahhaa..macam lah aku buat kerja bagus sangat eh ..
padahal ..kerja 8 jam..1 jam je yg keje betul-betulnya ..yg selebihnya layan drama online,forum,blog,fb,soping online..

jangan jeles..kau ada..!!!

6 comments:

Unknown said...

jelessssss yg amat sgt sbb saya takde boss baik camtu....ada kosong tak hehehe

TiNiE said...

bes bes...
sgt 'soorrgaa' gitu kan kak...
janji bos ok...takder hal nyerla..

Anonymous said...

Baiknya bos akak... best la keje akak ni

rasp said...

syioknya gitu....
ada keje kosong tak....

Dee said...

kty..daku pun bergitu..bersama2 dgn mu..oohlala..tu yg syg nk berhenti keje kt sini..hehehe..

ALoNa CintamaniszLite said...

gerenti kty ni jenis buat keje mesti beres dan kualiti..
yg lain2 tu..bos tak kesah ler..hoho..cayalah kty