Jul 20, 2009

Aktiviti Hari Sabtu

Hari sabtu seperti biasa aku keroje..
balik keroje kol 1 gitu ..terus aku ngn along bawa anak2 semua.gi umah mak.
sebabnya aku ngn along ade hal sikit.pasal kereta..

tapi aku ade appointment lak ngn seseorang..kata kol 2, sampai petang aku nunggu..
akhirnya malam baru kami ketemuan..itu pun hanya akak ngn aku je yg pergi...along ade meeting lak..malam tu

alhamdullillah kete pun aku dah betui kan mana yang tak betui.
lepas tu tambah sikit accessories..sana sini skit...cek apa yang patut..

sebab sabtu/ahad nie aku akan ke Felda Lepar 1..
itu pun masa sgt terhad..sbb aku dan semua cousin aku adalah bekerja..hari sabtu tu
jadiknya dalam kol 3 gitu baru kami bertolak..
harap along dapat ikut aku ..sbb tak larat rasanya nak drive jejauh..ate masuk utan bagai..

tapi andai along takleh ikut..terpaksa ler jugak aku yang bawak.
ari ahad lepas majlis pertunangan selesai kami semua kena berangkat balik jugak..
sebab memasing tak apply cuti pun..harap perjalanan kami nanti semuanya selamat..amin..

plet no nie..aku rasa .. dah 3 kali aku tuko .. dalam setahun usia kete nie..



lepas settle urusan kete..
aku ngn along bawak pegi cuci..
malamnya pulak..dalam kol 8 aku jumpa seseorang..
kat Sup Ani utara..ingat nak makan nasi padprik..
terlupas lak .mana le kedai tu ade juai..
kedai sup ani utara hanya menjual.sup2..mihun sup..
kalo nak nasi...nasi +sup..
jadinya aku makan le otak-otak.



41 comments:

Puan Ninie said...

wah padat jadual kak atty ye..:)

ct rahani said...

aidil pun sgt suker otak2.. hehehe.. cam dh lama je x mkn.. huhuhu..

Softtouch [Hanim] said...

ganasnya smpai byk kali tukar no plate yer?he he he

sedapnya otak2 tu..tap legi sedap sup2 tu..he he he

ibu_umairah said...

banyak gak aktiviti akak hari sabtu..........makan otak2 meman best,tambah lg mkana panas2...yummyyy

mummysya said...

salam kak ty...

rindunya......

akak, sup utara tu sedap tak???

attyfir said...

ninie..tu ler pdt..sampai kol 10 baru leh baringkan badan ku

ct ~ sodapnya otak2 g bawak aidil

attyfir said...

muza ~ wakakkakak tu leh ganas kan ..eekekkeke

ibu_umairah ~ sedap ar otak2..

kin ~ ontah ar kin..segala mcm sup ade di sana..eheheh.tp otak2 mabeles..

p-na mama oja said...

jumpa sapa tuh berahsia jer bunyi nya..hihihi

ani sup utara kat ner tuh?? sedapnya otak2.. p-na suka lg satu tuh pe nama dia sata.. dap dap...

attyfir said...

p-na ~ sata pun sedapkan..huhuhuh..godaan betui..

Dee said...

salam kty..bz eh..kalo dak leh jumpa sabtu tu kan..

Neeza.Areef said...

za klu otak2 dia bg sebakul rebut2 mkn ngn areef..memasing suke mkn otak2 nak2 panas n pedas..perghhh...

setahun 3x tuko plat kty..pasnie pkai plat besi je kty..hehehe

syanis said...

sedapnyer otak otak tu kak ty

DYLA said...

sedapnya otak2 tu...

la hai kty napa dah 3 kali tukar tu?

Nurmala Mazlan said...

aktif tol la kty ni..
aktiviti hujung minggu adalah padat je kan..

safe journey kty

Amiha Ayu said...

sedap tak bihun sup kat situ kak?
akak penah rasa x?

sueanne said...

mak aii kak..tkar plate no smpai 3 kali..hehehe..:p

CuTeMiUt78 said...

wah.. padat jadual kty.. hik..hik..hik.. setahun 3x tukar.. eemmm kena pakai plate besi je kty..
otak2.. lama tak makan..

MuMMy 2 Haqq said...

sedapnye sup..

farish izaryl @izreez said...

cedapp otak2!

Anonymous said...

kak jauh gile kan felda lepar tu.penah g kawan hubby kawin last year..pergh...utan je..

Ciklinn said...

shidapnyer otak2... lama dah linn tak mkn..

berhati2 mendu yer kak.. reaht secukup nya sblm drive nanti..

ninie said...

nampak sedap otak-otak tu...hehehe..

Suziey Ahmad said...

ler patah ke plat ut kty? gnas nye smpai berkali2 tuko..ekekek:D

emm kate jual sup je camne bole ade otak2 tu..haha:p

Unknown said...

bizi nye kak ty hari minggu tu :d

aliaaroslan said...

ani sup utara ni zaman2 sy belajar dulu die baru bukak, kak shah alam.. sedap kan

attyfir said...

dee ~ tu ar sabtu tu jadual penuh sampai ke malam


za ~ wakakaka..tu ler pakai je plat besi..

Abang Long said...

Dengar ceritanya Ani Sup Utara yang paling best ialah di Terminal Bas Seremban.

attyfir said...

syanie & dyla& sue,rina ~ otak2 tu sedap tau ..
..ade peristiwa knp kena tuko....ekekekke

mala ~ tq
ayu ~ tak tau ar ayu..lom penah rasa..

arni ~ sedap..
rizz ~ otak2 tu mabeles

attyfir said...

nana ~ tu ar jauh gilos tu takut nak dribe..utan je sokmo

lin ` tu ar..kena dpt rehat yg cukup

attyfir said...

ninie ~ sedap otak2 tu

suziey ~ ko takan tak tau akak ko nie ganas..itu le pasal.tetiba je.lepas daku kcewa nak makan nasi padprik..diarg ltk lak otak2..

attyfir said...

abg long mai ar turun bangi..atty banjer sup ani utara..

jive ~ tak penah rasa lagi

julie ~ shedap eh

rasp said...

i pun malas kalo nak kena drive sensorang jejauh...
kalo berteman leh tukar2 kan sis..

attyfir said...

rasp ~ tu lah..lepas tu maslahnya .tmpt tu utan..gaung keliling..takut..kami mungkin sampai felda dah gelap.ade lagi 1 jam before sampai umah pakcik atty

Ieda Zakaria said...

Betul la kak..Ari tu ieda pon ada mkn kat situ..minta nasi goreng..apa daaaaaa...huhuhu..last2 ambik nasi ayam..tp non sedap la..huwaaaaa...

attyfir said...

ieda ~ tu ar..huhuhuh..kempunan..nak makan padprik..

pRincESs_N said...

wahh k.ty..jmpe sapekah??

adenium said...

penah gak try ani sup utara nya sup.... not bad... bleh pergi lagik..hehehe

Nurhayati said...

aduhai tgk otak2 tu wat terliur plak.. kakty sedap tak otak2 tu??

Mrs Taj said...

sedap tak otak2 kat situ? ssh la nk carik otak2 yg besh!

attyfir said...

mrs taj ~ shedap gak

Unknown said...

waaaaaaaa lama aku tak makan sup tulang.. tingin la plak ihiks