Jul 7, 2009

Hari nie Malas

Pagi nie aku bangun tido..lepas solat semua
kejut Firdaus..dia ari nie macam malas nak ke sekolah ..
dia kata dia penat..dia taknak datang sekolah .
tapi aku tak kasi..suh gak pegi sekolah ..
lepastu pesan..balik sekolah nanti rehat banyak2..
kan boleh sangat ikut malas tu..

**********************

Ari nie ramai sahabat2 aku yang
sambut besday 7 July 2009
aku mengambil kesempatan mengucapkan
selaMat Hari Jadi
semOGA mURAH rEZEKI sELAlu ..AmiN
Sending you sunshine of birthday
cheer
With many good wishes
to one who is dear Wishing you rainbows
with colors so bright
Hoping
this day for you
will be filled with delight
Happy Birthday!
for my friend
YaZieDaFaSHa & Atiedinda from forum mesra


dan ucapan wedding Anniversary untuk rina @cutemiut
semoga bahagia selalu..
Bersama Family Tercinta..amin..
Selamat Ulang tahun perkahwinan utk rina & rizal

21 comments:

nza said...

biasa le bebudk...terkadang rajin terlbh2 n trkdg mlsnya.......sabor jelh..

CuTeMiUt78 said...

salam kty, terharu rasanya kty wish anniversary kita siap ada ekard wish tu.. kita ambil ya.. mekacih sesangat kty. diatas tanda ingatan kty tu.. sayang kty dan terima kasih sebab sudi menjadi sahabat kita.. mmmuuuaahhh

Unknown said...

heheh aku sjak sarat ni slalu ngt malasnye.. kalo opis bapak aku, kompom aku coti memanjang ekekeke..

auto publish aku tak ok lagi la atty... pesal? ko pun kena cam aku n neeza ke? pelik ni....

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

happy besday buat semua orang~

hehehe~

Anonymous said...

iye..my boss pun celebrate birthday hr ni..lunch nnt ada mkn2 free..heheh

Dee said...

happy birthday to kwn2 kty..n happy anniversary to rina...

Neeza.Areef said...

ramai nyambut besday ek...happy besday utk diorg...dinda pn hr nie ek...

Lyn said...

Anak lyn pon mcm tu..bila pagi liat nak bangun..cam2 alasan..ngantuk.tapi biase la. dah sampai sekolah jumpa kawan2 happy semacam..

Nurmala Mazlan said...

oo...penyakit malas dia tgh datang la tu kty
kita yg dah besar ni pon kekadang kena gak penyakit tu..
ehehe~

en_me said...

besday sokmo..

Ieda Zakaria said...

Tenkiu kty..terharu sgt nih..meh..meh nk hug & cium sikit..mmmuahhhhhhh...

Suziey Ahmad said...

happy besday ieda n ieda (erkk blom kenal lagi) n happy anniversary rina..hehehe...

Amiha Ayu said...

happy happy happy!!!!
:)

ninie said...

epi besday n epi enivesari...

FIESYAH said...

heppy2 selalu...

kuIna said...

sy pun malas gak.. tp bukan sahaja hari nie... selalu.. sokmo..

apa penawar yer!

Capik said...

muahaha...aku dulu malas gak...byk alasan xnk pegi skolah..tp pegi gak...kena marah ngan mak...ayh aku sporting jer..ahahhaa

pndai plak ko create card ekk...leh buat kat aku satu...ucapan smoga slamat menempuh semester baru..hahahahaha

Eta LaZiM said...

sama mcm si Achik laa... yg sebaya si Fir tu.. pagi tadi pun tanak gi skolah.. Puas pujuk..

attyfir said...

lor achik pun malas ye eta..

ct rahani said...

cantik tarikh nih.. tu ramai yg pilihkan kak..

watie wyyn said...

yelah weols pun da lama tak blogwalking tak dan nak wish kat diorang
adoiyaiii
happy bday ieda, happy anniversary rina!