Jul 7, 2009

Classic Template

Setelah sekian lama..aku berblogging..
masa memula dulu aku sangat kemaruk make up blog aku..

kadang seminggu..sekali tukar layout..
kadang 2 ari sekali..tup tuko lagi..tuko background..tukor heder..

dan sekarang ala-ala dah bhusan..
jadik aku tuko blog aku ke Classic Template...pakai kaler putih...suci murni..cam tuan blog..(uweekkk) walupun kaler putih bukan kaler feveret aku...

aku cadang nak tuko heder..tp lor ne aku punya le malas nak buat...'
kalo ade sesapa rajin ..leh ar tolong buatkan ..
lepas tu email pd kty
attyalong@yahoo.com.my



25 comments:

CuTeMiUt78 said...

wah..kty.. sekarang ni memang makin cantik tgk blog kty..putih suci gitu..:D eemmm nnti klu rajin kita try buatkan utk kty.. tgk keadaan yo..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hehehe~

aku ini tidak berkesempatan cam dulu kak~

kalau tak aku mau tolong buat gak~

Unknown said...

bukan ke molekkk kalo tukar duit RM100 atty ngan duit RM10 jujue? kan kan kan kan...

cʏcʏreαℓℓα said...
This comment has been removed by the author.
sonata anak kancil said...

rajin make-up ye....putih pun cantik pe...

prebetsabu said...

pegh suci murni mcm tuan tanah nyee yeee...hihih

yanadzul said...

cantik tapi mcm tak cukup lengkap..apa ya..he

aliaaroslan said...

sy plak skrang dilanda kemalasan yang teramat utk update blog.. so berblog hopping sahajalah daku ini.. huhu

TiNiE said...

ok la tu kakty, putih suci murni..senang sikit nak load..

PurPlè said...

welcome to the club...

sall said...

Cantik2 warnanye...

IEYNA said...

walaupun putih still lagi cntik :).....blog se cun ngan tuan nye.... (^_^)

AkMa said...

kakty pakai template ape pun blog kakt tetap meletop..

Yan said...

owhh patutla plain jek.. upenye blog ni dah disucikan eh.. haha

Anie said...

putih pun cun gak lah kty...nampak terang jer mata nih

Pojiepooh Abdullah said...

sgt gegeh kan nk tukar² bagai..
pojie dari September 2008 sampai la Julai 2009, pojie rasa dalam 2 3x jer tukar header n layout..
sbb eksklusif muka sndiri kan, xlarat nk mngedit jer..
heheh..

syanis said...

wahahahah sama la kakty... tetiba dah buring ngn layout... benonyer x puas hati lagi.... xda layout yang dpt memuas kan hati lagi... hehhehehe

tapi sedor diri ini klu tukar layout ain akn menyusah kan ramai org... apa lagi... redha ajer la... hahahah

Neeza.Areef said...

aiseh silap anto komen..kekeek..dah siap tuko layout baru ek..ok la

Deqna said...

oklah tu kak, saya punya blog dari dulu sampai sekarang macam itu ajer.. takde apa yg berubah pun.

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

kak ty
nampak bersih ler kak
redup jer masuk rumah kak ty nie
zana nie pun teringin nak tukar layout rumah...tp x reti ler kak.....

sometimes kita pun kekadang boring kan kak ty nengok layout rumah sendiri .....keh keh keh....kak ty kreatif xpe arrr

ct rahani said...

bab2 heder nih sellau sy yg mintak tlg k.ty kan.. hehehe...

Softtouch [Hanim] said...

mmg masa mula2 ade blog rajin sgt nak mggodek blog nie tp bila dah lama , trus biarkan jer blog tu. Tgk kalu mood rajin nk godek, sy tukarlah nnti..

attyfir said...

HANIM ~ DULU KTY RAJIN..LOR NI MALAS DAH..HEHEHHEE

watie wyyn said...

patutler ala2 terang semacam jek blog k.ty ni..woohoo

Unknown said...

kakty,
kakyong suka masuk blog yg suci murni camni.. senang nak baca., mata pun tak sakit... kita dah le 4 mata... paling malas kalo masuk blog yg background kaler hitam.. pastu guna font kaler pink, hijau biru yg striking tu,,, memang touch n go jer lah... hahahh