Jul 2, 2009

Nak tuko kerja...

Masa aku demam aritu
ramai koling2 aku ckp kt sini ade keje kosong le..
ate aku bercadang nak tuko keje.kaloleh nak cuba gomen lak.

tapi sebab demam..aku tak larat nak isi borang bagai..
tapi dah last minute berjaya jugak aku isi
yang sepesel kali nie semua borang ade orang tolong hantarkan ..

Tapi tak tau ler nasib..kalo ade..ade ler rejeki aku .
kalo tak.duk keje ler kat sini ..sampai bila2..tapi kalo leh awal tahun depan ler kalo nak tuko kerja..sebab aku dpt bonus raya..kan..heheheeh .
kalian semua doakan kty berjaya yer..

tapi andai ku dpt keje lain..

kty tak boleh lagi jadik blogger tegar..ate mungkin takleh selalu kt dpn pc..atau takleh online..bila balik umah baru leh online..

kalian semua jangan lupas doakan kty yer..

45 comments:

♥cybermummy♥ said...

Kty semoga berjaya . Saya doa kan dari jauh je . :P

sweetfiza said...

semoga berjaya utk kty...

Hezesuze said...

weols doakan moga kty dpt keje baru yg ok dan yg penting bleh brblogging kekdahnye...huhuhu

attyfir said...

cynermummy ~ tq
fiza ~ tq tau
heze ~ thanks..muaahh.

Lina Al Sagoff said...

amin............jgn lupa banjer tau..

farish izaryl @izreez said...

nk gak keje gomen hehee

mummysya said...

semoga akak berjaya walau dimana jua...

cium sikit!!!

muah!!!

NizA said...

semoga kty berjaya walau di mana sajer kty berada...

Ciklinn said...

insyallah..linn doakan yerk...

attyfir said...

lina,rizz,kin,niza,ciklinn..tq uols..muaah sekali..oops..tuk rizz takleh.ekekekkeke

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

semoga bjaya....

kojah said...

klu dpt keje baru, sure leh berblogging gak kak...hiks

gud luck!

I-sya said...

semoga berjaya.... kita pun tgh cr keje lain... *sob* *sob*

TiNiE said...

kty, insya-Allah ada rezeki berjaya..kakty boleh!!!

Unknown said...

sntiasa mendoakan ko dapat keje yg ko inginkan atty tp FYI, keje gomen ni bukan best sgt... dpt bonus dan kenaikan pun ciput jek cuma di masa pencen la ade bagusnye hehehe

ninie said...

good luck kty... semoga mendapat apa yang diinginkan....

CuTeMiUt78 said...

oh kty, kita mengalami situasi yg sama.. tadi kita dpt paggilan jawapan dari temuduga hari tu.. kita berjaya mohon jawatan tu.. tapi masalah sekarang..hanya la kontrak.. makanya kita berbelah bagi la plak.. apapun good luck utk kty..

ArPeGGiOS said...

good luck
dapat keje baru jgn lupa belanja kami semua

FIESYAH said...

insyallah...
rezeki ade ni mane2...

nazfaz@alisya said...

askum kak..
sebagai teman blog,saya bg
pendapat ok.boleh cari kerje
govement,but before akak
resign,akak make sure dulu akak
dah dapat kerje.sekarang ngan
ekonomi ngah gawat susah nak
dapat kerje da.

Masviona said...

saya doakan utk kty...moga dpt keje baru yg lebih baik dr skrang

tetiba saya pun terasa mau tukar kerja gak ...boleh...tak suke gak dok sini...huhuhu

attyfir said...

nazfaz ~ yup kena pasti ade keje baru leh resign ..

fiesyah,arpegios,ninie,tinie ~ tq tau doakan tuk kty

zuraiwan & kojah thanks a lot

ena ~ aku senantiasa harap doa dr kau tau..sbb fikir hari tua..tu aku kena sedaya upaya torai

cute ~ kontrak ye..ade pro & contra di situ

attyfir said...

mas ~ wahahahah ..ngades ar tu..kty sini tak besh ngn takde masa depan ..

Neeza.Areef said...

naya org jek ek...

xpe kty cuba lg...good luck

Syima Syaz said...

kak atty...saya doakan akak,akak doakan saya..
saya lagik lah kak,dah 2 tahun contract...pastu nak kawin takleh sbb same department dgn syazwan..ermm...semoga doa kita dimakbulkan, amin!

Jasfyra said...

kalo dpt keje baru n xleh berblogging kt opis, kt umah leh wat kak..

apa2 pun saya doakan kty dpt keje baru yg best.amin

Eta LaZiM said...

BEST of LUCK ya Atty!!

attyfir said...

za ~ tu ar

syima~ kty doakan syima jugak

zuera ~ tu ar

eta ~ tq

Suziey Ahmad said...

good luck kty...insyaAllah kalu rezeki xkemana:)
kty..besday fir jumaat ni means esok la yek..hehe..bole skali harung buat besday bash ngn watie ni..ekeke:D

☆ lieya latif ☆ said...

kiteorg doakan yg terbaik buat kak ty...amin

PerantauSepi1306 said...

gud luck atty.. kije gomen... hmm lagi leh jadik blogger tegar kot ;D

fa10 said...

klu ada rejeki x ke mana perginya...amiiiiin

zh-ena said...

gud luck k.atty

sall said...

insya-Allah ada rezeki tu...gud luck..

Y@ZeD@ said...

wish u gud luck kty.. klu ada rezeki tak kemana.. INSYALLAH...

ct rahani said...

gud luck kak.. sy doakan semoga akak berjaya.. amin..

attyfir said...

uols tq byk2.

r33n adnan said...

doaku mengiringi mu kty.
selamat berjaya kak

aliaaroslan said...

all the best to u kakty..

attyfir said...

REEN & JULIE ~ THANKS

AkMa said...

moga success dpt keje baru ye kty..

kuIna said...

moga berjaya!

Umi_Aliesha said...

semoga k ty dpt kerja tuh..ha'a jdlah mcm umi..dolu2 rajin posting skrg dh x bleh selalu...hahahahahaha

z o u l said...

gudluck kak atty

Unknown said...

gud luck kakty, semoga dimurahkan rezeki