Jul 1, 2009

Suaminya Meninggal Dunia

Masa aku demam ari tu ..
masa aku ulang alik gi klinik..
ramai ler kawan2 lama yang aku jumpa..

masa nie baru ler aku tau ..
perkembangan kawan2 lama aku tuh..ate memasing bz...takde masa
nak koling2..kecuali kalo ade kenduri kendara..open house baru ler jumpa.

aku dapat berita..suami kak ani dah meninggal dunia..
terkesima aku ..tetiba tingat lak ..masa time kami bekerja sesama..
kak ani memang agak rapat ngn aku.selalu banjer aku Mcd
,masa kt tmpt keje lama aku kira adik2..hehehe..jadik ramai ler yg manjakan aku.
sampai geng aku sendiri jeles..sbb aku banyak sangat geng..

terdiam jer aku masa kawan aku tu citer..huhuuhh..siannya kat kak ani..ngn anak2.
tapi semua tu ketentuan darinya..kita kena terima..

Aku tak dpt bayang kan kak ani macam mana sekarang..
nanti ingat nak terjah umah dia..tp kwn aku ckp dia kt kampung ..
napa ler kak ani tak kasi tau kawan2..agaknya dia tak mau kalo ade kawan2 nanti dia lagi sedih..

aku harap kak ani tabah menghadapi dugaan..
al fatihah utk arwah suami kak ani..amin..

30 comments:

Unknown said...

al-fatihah...

moga dia ditempatkan bersama org2 yg beriman,
dan rohnya dicucuri rahmat...

hurm :((

Suzana Ikram said...

al-fatihah wat keluarga k ani.. moga tabah menghadapi ketentuan ilahi..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

al-fatihah~

semoga dia lebih tabah~

NizA said...

alfatihah..
semoga kak ani tu tabah...

Hezesuze said...

alfatihah......amin..

nenekrock said...

alfatihah
semoga sahabat kak ty tabah...

Syima Syaz said...

alfatihah....

Eta LaZiM said...

Al fatihah.... Amin..

Hope Kak Ani CEKAL dlm menempuh hari mendatang bersama anak2...

rasp said...

Al-Fatihah...
Smoga K.Ani tabah menghadapi dugaanNya...

RemyLC said...

al-fatihah...

moger suami kak ani ditempatkan dikalangan org yg beriman...

Masviona said...

bukan mudah nak harungi idup tanpa insan bergelar suami...moga kak ani kwn kak ty tuh thp hadapi nih semua

al-fatihah

fazemy said...

Takziah unt Kak Ani. Al-fatihah unt arwah. sedihla..klw lah jd kat kita erk camne la.

KV said...

harap dia tabah kan kakty.

♛ Kerani Sekolah ♛ said...

Allah lebih menyayangi suaminye..

moga roh dicucuri Rahmat oleh Allah S.W.T.

FIESYAH said...

takziah tuk kwn akak & Al- Fatihah...

farish izaryl @izreez said...

alfatihah..

sueanne said...

alfatihah..smoga rohnya di kalangan orang yg beriman..

Suziey Ahmad said...

al-fatihah..takziah utk arwah..huhuh...

Mak Su said...

takziah buat keluarga allahyarham

fazid said...

takziah pada kak ani dan keluarga

Dee said...

alfatihah..n takziah..moga kak ani n keluarga tabah..

puspa said...

salam takziah utk kak ani 2...
die kne kuatkn semangat...

Anonymous said...

salam takziah

CuTeMiUt78 said...

al-fatihah utk arwah. kesian kak ani kan kty..

sall said...

al-fatihah...

pRincESs_N said...

takziah tuk family beliau....

adenium said...

alfatihah...semoga rohnya ditempatkan bersama2 orang2 yang beriman...

adenium said...

alfatihah...semoga rohnya ditempatkan bersama2 orang2 yang beriman...

Neeza.Areef said...

alfatihah buat arwah

Unknown said...

semoga kwn kakty tabah hadapi dugaan ini..
takut juga mengenangkan ini.. bersediakan daku,..