Jul 11, 2009

Aku di KLCC..PETANG nie..ngn Sapa..Lu PK ar sendiri.

Seperti biasa aku keroje..ari nie.
kol 12.30 aku balik..lambat skit ari ni
sebabnya aku semlam keje..tapi cam tak keje..
lepas tu aku mintak balik ngn bos..kiranya 1/2 day lew..
alasan 1/2 day ..jiwa ku kaco..leh gitu.jiwa kaco..aku berkicau ar..

nie kang lepas balik keroje..
seperti biasa aku nak siapkan lunch ..
lepas zohor nanti ..aku pick up member blogger aku yg udah transformasi ye..sungguh ayu ko..alhamdullillah ..

kami akan ke klcc..
kalo nampak dua org aweks..yang ala2 gebus,.,.tu sila ar tegur okeh..
woops..aku bukan awek..kawan aku tu ye single mingle..den mak wek..

okeh semua ..jaga diri..okeh ..

20 comments:

Syima Syaz said...

yeee kalau nampak awek kurus kering akak jgn lupa tegur...
(tiba2 rasa mcm nak gi klcc jugak)

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. jenjalan ke KLCC plak ya kty.. kim salam sama itu aweks.. mak wek.. bebaik yo..

DDFABULOUS.COM said...

akak jmpa cik wanie ekkkk...

Ciklinn said...

wah akak kim salam kat mek tu yerk...

Eita said...

kak atty!!!!
p klcc tak ajak kt..
nk ikut dekat jer :)

Unknown said...

bestnya, jln2, selamat berjumpa kwn kty... ;)

MiSS Ayu said...

syoknya g jejln ari minggu.. :)

~finee~ said...

Ikut3 kty

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hehee~

aku malangnya tak bleh nak terjah kamoo kak~

mslvoe said...

sha pegi KLCC sbulan skali bile hubby balik

ibu_umairah said...

ala akak nie....suka berahsia tau....!!!tak baik..........hee.heee

CATZ said...

gathering lagi ke atty..sungguh gigih ko bergather-gather ye..

Hezesuze said...

sah2 ler jmpa wanie kan kan...kalo da habaq mai gebu uols!

jeles ni..awat ze tak tau pong...uwaaaaaa!!! nk itot2

DYLA said...

kty ni rajin la jalan2...

atie said...

atty jaga diri jugak k....em nak jumpa sapa tu.hihi.busybody tul..

Wawa_Nadwa said...

alooo..
nape tak ajak wawa.
mencikk taw!
=P

Yan said...

mak darapun meleTOPS ape... hehehe

Neeza.Areef said...

x sabo nk nengok

ct rahani said...

sapa la aweks yg akak nk jpe tuh..

Puan Ninie said...

alaaaa
ninie pun kat klcc sabtu tu kak atty...kalau tau bleh kite together2 kan?
;p