Jul 9, 2009

Cheque Deposit Machine


semalam masa aku nak bank in cek
kt Public Bank ..
Mesin cek tu buek hal lak.
bila turn aku je dia hang..camtu ..tunjuk dalam gambor tuh..

lepas tu aku pun batur line sebelah lak..
bila aku beratur line sebelah..ok lak mesin tuh..

Aku pergi balik kat mesin tu.tiba je turn aku ..hang balik..
ade apek tu gelak kan aku..aku pun mmg dah tergelak..
kelakor tau..

udahnya aku gi amik borang..isi nak g kaunter..
siap je isi aku tengok balik machine..tu..eh ok lah..time tu semua orang dah takde yg beratur..tunggu turn..semua dah settle dah masukkan cek masing..

memang mesin nie saje je ler nak manja2 ngn aku..geram je aku..kang tak pasal2 aku ingat nak ikat ngn tali bawak mesin tu lari..tp itu mesin cek..kan mesin yg kuar duit..tu..jadi tak berbaloi - baloi..ler..kalo buatkan...tak pasal lengan aku je yg lenguh..selulit yang aku bela ilang lak..



dapat award dari rina..sempena
wedding anniversary rina..mmg rajin adik aku nie buat award..kty je yg tak siap2 award..nya lagi..thanks rina..

38 comments:

Emi Farez said...

hihi dugaan!

Unknown said...

kakty,
heheh.. tu yg byk kena sabor tuh..
buat yg hangin, tak tau le.. mau ditendang2 mesin tuh.. kahkahkah..

Unknown said...

wakakak poyo la ko atty...
stakat isi borang lemak kat lengan leh ilang ek... kalo camtu lemak jari jemari aku ni leh ilang gak la sebab asik tekan keyboard jek ekekeke

Diarihatiku1976 said...

hihi.. mesti bengang je kan masa tu...

syanis said...

mesin tu nak bergurau senda tu kak ty... hihi

Jasfyra said...

kesiannya kty..tp klakar la plak kan..sabr eh kak

kty, amik award kt blog saya eh

RemyLC said...

hahaha,
kak atty dipermainkan oleh mesin...

rasp said...

agaknya sis, kes2 yg dok tarik atm nie geram pasal jadik camna gak kot kat dorang ngehehehehe

attyfir said...

ibu kumbang..tu ar dugaan betui ..

kyong tu ar..kalo org tak sabau pecah dah mesin tuh

ena ~ uwek..ekekekekek

ArPeGGiOS said...

sajer jer tu nak dengki kty.. gurau-gurau manja....

attyfir said...

diarihatiku ~ sakit hati satu hal..tp lawak sgt..tgk apek gelakkan kty

ain ~ wahahaha..takleh ingat

remy ~ dipermainkan mesin takpe..jgn org tau..ekekekeke

Neeza.Areef said...

ekekeke cam ade org balik mesin main2 sama kty

Luna said...

mmg bengkek tul kalo mesin ATM Public Bank out of service. pd sy mmg mesin ATM dorang ni paling efisyen...setakat ni :D

Unknown said...

haha sabo la kak ty tak de ong la tu..kikiki

Eta LaZiM said...

kalau mama tah aa.. mesti !@##$^%#$%#$# jer banyak2... hahahahaah...

p/s: nasib baik bukan Mesin Deposit Tunai kan?

Blog Eazy Izzuddin said...

hik3
sabo je la kak
saje kot mesin nk men2
hehe
xD

NizA said...

x berbaloi kak...xyah...hehehe...

Pojiepooh Abdullah said...

bela selulit??
wakakaka!

~finee~ said...

keh3 kty kena akal2 dgn mesin hehe jgn marah kak

ninie said...

hehehe lawak tul la mesin tu.. nak manja2 ngan kty pulak..

eya said...

sabo kak...len kali bwk le lari.

zh-ena said...

k.aaty kena mandi bunga tu..jd bila turn k.atty elok nye mechine tu :p

sueanne said...

sabor je la kak..hahahah..mesti tersipu2 ngn apek tue..kihkhikih

CS @ Mama AA's said...

pandai plak mesin tu main cak2 he3

Adam said...

hahaha
sekurang2nya anda tergelak .. itu kan baik? :P daripada marah2?

Dee said...

mmg kdg2 gitu..dia buat lawak ngan kty tu..

ct rahani said...

klu sy pun hangen satu badan gak..

Hezesuze said...

kahkahkahkahkahkah...
kalo ze ade kompem pecah perut menahan gelak kty oiiii...

mesti mesin tu pun putus fius gak cam kty...kikikiki

Fara_Adura said...

Kikiki. akak haruss bangga tau.. sebab akak insan terpilih..kiki

Saje tuh nak duga n manja2..keke..:D

aliaaroslan said...

kakty, mcm kne tulah aje dgn mesen tu.. huhu

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

tadi ku nak amik duit kak~

pak guard semua tgh penuh kat bank..van duit baru sampai! menci2!!
terus tak jadi amik~

eedany said...

hehehe
cabaran gitu.

:)

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

hehhehe aty
kalau aku jadi hang mesti tercabar tuh
main main lak machine tu YO
tak per tu ujian tu (hehehhehehe)

alahai suko tengok wajah fir tu. sapo lak yang marah kek dia tu atty...

Nurhayati said...

sis, saya pernah tension ngan cash deposit machine ni.. elok plak time saya out of service.. huhuhuhu

Dearie Pearls said...

atm yg ader unsur2 pilih kasih..
hahaa...

sakit hati jer dh Q panjang-panjang..

watie wyyn said...

wah..hebat k.ty bela selulit lagi tu..bape sekilo?ahaks

Yan said...

mesin atmpun pandai men cak2..

CuTeMiUt78 said...

hi..hik..hik..hik.. mesin tu tau kot kty yg diri kat situ.. tu yg ngades buat hal plak kan.. :D
mekacih ya kty, ambil award tu.. :D