Jul 4, 2009

AKU DAPAT DUIT RM2500..ACIK KAYO

Semalam ade ler member aku
transfer duit kat aku..sebab bayau kutu..

sebut pasal kutu..kan kutu kat kepala tu tau..
nie main kutu duit..rasa dah 3-4 tahun kami main kutu..di alam cyber..
alhamdullilah semua pemain adalah sangat jujur dan amanah dan aku adalah ibu kutu....

cont citer..kawan aku nie pun transfer ar..
sekali aku ..tgk cam RM 2,500 Je,
bior benaq,,mimpi ke apa si na nie.

ke gurau..sekali aku cek balance aku..
aaikk..manyak..huhuhuuhh..acik kayo.

kami berym masa tu ..aku ckp ngn na..aku kayo..dia tak pasan..
tp dalam tak sampai beberapa saat..dia pasan..wahahahha..

dan nya ..aku transfer ler balik..balance..duit..nya..
utk na , len kali ko masukkan lagi.
den buek gathering pakai duit ..tu tau..wakakkakka.

dapat den merasa..dlm account banyak skit duit.utk beberapa saat..

dan kat sini aku nak ucapkan terimakasih ..
banyak2 buat rina@cutemiut
sbb buat entry khas..tuk firdaus
dan kasi ecard utk fir..

terimakasih..yer untie..

dan buat 2 orang sahabat ..aku
yang pagi2 dah sms aku.dan senantiasa ingat tarikh penting dalam hidup aku..
tak membelakangkan aku sebagai sahabat..
Roshaniza..dan Sharmila
seronok kenal kalian semua..
seorang kawan yang aku senang sgt kawan..
dalam berkawan nie kita tak perlukan seorang kawan yg senantiasa memberi..
kasih sayang.dan ingatan adalah cukup bermakna.

23 comments:

oli said...

tersalah tekan angka kosong ke? heheheheheh

Re : jom makan sama-sama...

Unknown said...

oh,
yg nie lah yg akk citer kat wanie smlm yer,
hik hik hik....

kalau x,
blh manje mkn kan,
tetiba plak:P:P

Eta LaZiM said...

waah... KAYO seketika lah ni... :D

Anonymous said...

kayo le kejap..ekekekekke.

kojah said...

uiii byknya...hehe

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

banyak giler salah transfer..otai ahh~

hehehe~

Precious said...

Uihhh .... bahaya ... Nasib baik terperasan setelah puas berperasaan - ehhh!

Lina Al Sagoff said...

wah k.ty...hihii...br nk soh k.ty li hp canggih...

attyfir said...

wahahhaa..lina..kalo tak eden leh beli hp baru..leh buat tukun hp lama tu kan..ekekeekkee

attyfir said...

precious ~ hehehhe

attyfir said...

precious ~ hehehhe

Unknown said...

kakty, byk tu duit kutu.. brp bulan tu?

attyfir said...

kakyong ~ ehehehhe..tu salah transfer..

syanis said...

waduh waduh,,, br nak suh kak ty trnsfer sket kat ain... hakhakhak

Pojiepooh Abdullah said...

alahaiii syok yer dapat duit bebanyak..
hehehe..

wahhh happy birthday to Fir..

Nurhayati said...

wah akak kayo!! ;)

Y@ZeD@ said...

eh nk main jugak kutu..!! syok ehh bila turn kita dpt..!!

Unknown said...

bagusnye men kutu..wat plak yg jenis takde hal kan.. aku igt kowang men kutu dpt 2500, nak gak join ihiks...

miezrina said...

adusssss... hakhakha....

tima kasih kak ty... tlg transfer blk dan dan tu jugak eh

tima kasih ekekekkekeke

PerantauSepi1306 said...

wuhoooo kayo jap ;D sib baik sedar.. kalo tak check main tekan pakai je, misti pelik naper balance tak surut2 ;D

neway happy belated birthday fir... hmmm atty post la alamat umah kat email saya ye... ada rezki leh la dipanjangkan ke fir ;D

CuTeMiUt78 said...

wah..byk gilos.. klu betul tu kty..blh belanja mkn..
sama2 kty. kita pun skee kwan ngan kty.. sebagai tanda ingatan, ikhlas tau tu.. tak de bodek2 punya :D

Dee said...

kty..ko mmg jujur..kalo org lain x taulah...hehehe..tp kwn ko tu byk duit eh..leh pinjam? hahaha..

NizA said...

kty..nak tumpang kaya leh??hehehe...