Jul 10, 2009

Cash Out..


Pagi nie sampai opis awal..terus masuk nuffnang..sebab ingat nak tolong kawan aku masukkan nuffnang dlm blog dia..dan terus cek ade brp dan nilai..nuffnang aku ..

bila cek dah leh cashout..aku pun apa lagi cashout ar..leh gak pakai utk..gi rombongan firdaus nanti .

dan untuk ibukumbang,,yang berjaya jadi follower aku yang ke 300..sila email
address kat kty ye..ade sikit sebenier nak kasi..

email address : attyalong@yahoo.com.my

p/s: takyah klik kat readmore..tuh..

31 comments:

Precious said...

Hu huu huuu ... belum pernah dapat cash out drp Nuffnang! Hu huuu huuuuu!! Nak gak, nak gakkkk!!

~finee~ said...

masyukkkk masyuukkk

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hehehe~

jgn lupa buat kenduri blogger kak~

hehehe~

CuTeMiUt78 said...

wah.. utk kali yg keberapa dah ni kty.. best2.. kita punya belum blh cash out lagi.. :D

Sham Ummi Echa said...

masyuk nih.. leh la blanja..

Unknown said...

atty.. aku pun dh cashout tau tp dah 2bulan still tak smp lagi atau aku salah buat? huhuhuhu

Hasnah said...

Sis berapa lama ek agak2 nak tgu jadi Rm100 hhe asna puye baru jer sikit gilos hehe =)) seronok tgk org puye dah boleh cash out beberapa kali hehhe

TiNiE said...

fewwwiitt..
tahniah kak....rejeki rejeki

attyfir said...

preciuos & finee ~ masyuk..alhamdullilah

zara ~ wakakkaa...dptnya ciput nak buek kenduri ..

rina ` inysallah ade rejeki nanti

sham ~ hehehehe

attyfir said...

ena ~ aiik camne lak tu..kalo glitters members..30 ari je..kalo nan 60 ari..alamat ko ade kasi ke idak..alamat mana

attyfir said...

asna ~ tunggu je.nanti ado tuh

tinie ~ tu ar rejeki..hehehhe

Ana Lyana said...

kak ty...camne nak buat nuffnang kasik banyak sket RM nye...
huhu..
dah nk dekat setahun dah...tak berganjak lagi sampai RM50..huhu..
ajarin ana sis..

farish izaryl @izreez said...

wah kayo!

Neeza.Areef said...

aku baru igt nk mintak banjer tp kty nk bg kt fir x jd lah..hihi

attyfir said...

wahahhaha..dpt ciput nak banjer semua..meh aku banjer..roti canai..lepas tu potong sepuluh..ekekekke

atieya said...

wahh kty .. asyuuukkkk ... hehehe

amizah said...

bestnyer dapat duit nuffnang....biler la kiter nak dpt duit nuffnang nie...tak samapi seringgit pun yg ada....

ArPeGGiOS said...

wink..wink....
kak...jom deting....

DYLA said...

kty,
wah kty, ni mesti byk ni

Adam said...

saya jadi follower ke 200 takde pun hadiah? waaaa!

Jasfyra said...

bestnya kakty.saya ni sket je lg nk sampai rm50..lambat gilo..rm50 leh kuarkan ke kak?hehe

syanis said...

ain nyer mungkin akhir thn depan br dpt cash out kot,.,,,, hahahah gila laama

Softtouch [Hanim] said...

waaaaaa...open table la pas ni..blnja lah..he he he

Anie said...

tak reti sgt lah menda nih....mcm nmana nak check berapa dpt..kena log in kat nuffnag tu ker kty

Unknown said...

nntko ajar aku wat camne ek tp aku ase btol dh cara aku..
aku bg alamat umah

lily lotus said...

rezeki2

Me, Mrs Taj said...

uhuk..me pun br cash out td..sbnrnya tak niat pun nk cash out..so td gatal jari gi click..igtkan dia akan tulis conpem ke apa rupa2nya bila click cash out mmg terus cash out..hampes..tp takpela..rezki...huhuhuh

ct rahani said...

sy punya tngu byk sket br cash out.. hehehe..

Pojiepooh Abdullah said...

alahai NUffnang sy nih brp sen ler sgt..
how akak dapat byk2??

adenium said...

nih leh banje nih kakty.....hehehehe

Unknown said...

kty,
nuffnang kakyong rm2 jer... hahahah.. ntah bila tahun boleh nak cash out.... :))