Jul 12, 2009

Dapat VOUCHER


Dah dua tiga ari aku dapat..voucher dari MCdoNald
sebab aku masuk contest..pada may kalo tak silap..
akak pun ade dpt gak..nanti ler..ar..makan mcd...
sapa nak ikut..
kita kerat 4 itu burger..sharing is caringkan..share -share..ar..


hari ni ari ahad kan..
masa entry ni kuar..aku maybe on the way balik kampung aku di Sabak Bernam..'
ade sapa nak jumpa..tunggu kat Sungai besar..

dan malam tadi aku ade hadiri satu anugerah..
bersama seorang blogger..nanti senin aku hapdet..pasal citer nie

32 comments:

Yan said...

takpe kakty
yan dah 2 kali mkn mcd.. this week n last week.. hehhehe

arsaili said...

salam...wahhh hadiri anugerah...ala anugerah bintang popular ker...eheheheh....

Amiha Ayu said...

kak ty!!!!!!!
mcm mana leh lupa brgamba semalam?? haaaiihhsssss!!!!!

ni mesti sbb nurul x de..
isk! :P

take care kak!

IEYNA said...

wah best dpt makan free...

burger satu!!!! :)

Na Shari said...

Kalau melibatkan burger MC D...

Sharing is KILLING... :)

Anonymous said...

wah bezznye bole la banje kita..hehe

Mohd 'Azim Kamaruzzaman said...

kmain!
nk belah 4 beger tu katanya!

aliaaroslan said...

kalau kat ofis saya, motto nya sharing is caring.. sy tambah sendiri, charing is caring-caring is loving.. mcm ok tak?

leadleedeea said...

kak ty, belanje lead McD cepat~!! weeehehehehe~!!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kak!

nak gak itu voucher~

Blog Eazy Izzuddin said...

wah kak
mmg murah rezki lah

joegrimjow said...

akak ooh
tlupe nak amek no
nanti msg joe ek

0126965508

Syima Syaz said...

akakkkkkkk.........
hari ahad kite gi sungai besar tadi carik kain..tak jmp pun.nape tak ckp awal2?boleh jumpa akak dgn fir..
kampung saya kat tanjung karang!

Nurhayati said...

bestnyer dapat voucher McD.. nyum nyum

Dj Epoi said...

Salam....

Gua kalau kerat 4 mana cukup ...
Kalau takat 4 biji biji big mac...Gua makan sorang jew....nyam...nyam...nyam!!!

Neeza.Areef said...

aku nak tp x nk kerat 4..aku nk mkn sorang2 jew..bleh gitu...

ha cpt hapdet pasal blogger award tu tau

Abang Long said...

Tidak perlu jalan - jalan cari makan ?

Mak Su said...

tahniah! weewittt!

alahai, maksu ni dah bertahun2 tak masuk contest, heran gaks ni, kenapa tak de posmen hantarkan voucher apa-apa, ahaks

syanis said...

wah,,,, bestnyer kak ty........ ptg 4 pun ptg la..... janji sharing....

ct rahani said...

baru last week mkn mcd.. so x rasa tingin sgt.. hehehe..

farish izaryl @izreez said...

nk bege sbijikk hehee

Suziey Ahmad said...

wah wah wah..rejeki kty rejeki..hehe:p

Hezesuze said...

wawawa bila kita nk lunch kt mcd ni kty oiii...kikiki

p/s laaa blik sbak bernam jerk...awat ze calling2 xjwb ...huh!

ninie said...

rezeki tu dapat makan burger mcd...

CuTeMiUt78 said...

kty, nak gak.. tapi takmo share2 blh.. mirul sorang je.. blh perabih satu burger.. tapi bab roti je la.. :D

emmm cepat kak, updated pasal blogger award tu.. nak tau gak ni.. :D

Puan Ninie said...

owhhh kakakku..:)
nak mc nenel gak...:)

lily lotus said...

ni mesti vogue abesss...

Softtouch [Hanim] said...

bestnya dpt voucher mc d..contest ape ktty

Unknown said...

tahniah kak.. dpt gak voucher...
dah lama gak ni tak makan mcD.. tp jauh lah pulak nak kongsi dgn kty... hihihiii.. :)

kin hashim said...

alhamdulillah, murah rezeki kak ty, sellau dapat adiah...

pRincESs_N said...

besh woo dpt voucher mcd...

watie wyyn said...

sume yg masuk contest tu dpt voucher ni ek?? ok la kan..atleast suma pemenang tiada pengalah gitew!woohoo