Jul 5, 2009

Zaman Aku dulu takde




Suka tengok hantaran..sekarang..
lelawa..tingat zaman aku dolu-dolu..
semua kena gubah..jadik kapal le..jadik itu ler.ini ler.
tunggu anak2 le pulak nanti..

**************************
dapat award
1. Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
dapat award nie dari Kak Yong
thanks kak yong..

10 fakta tentang aku
- aku suka window sopink
- kuat makan
- suka sembang
- suka kaler coklat ngn grey
- suka makan yang pedas -pedas
- suka tgk citer hantu
- aku mudah mesra ngn org walupun aku baru kenal.
- tapi..kalo aku takde mood..kdg kalo tgk muka aku mesti org ingat aku sombong
- aku rabun ye..tp tak pakai spek..
- aku suka drive..setkt nak drive balik kampung ke..mana ke aku dah sampai..dah biasa
sbb aku dua badik..dua2 pompuan..jadik kalo mak nak ke mana aku gilir2 ngn adik aku

aku rasa mesti ramai dah buat tag nie..jadik.aku tak tag sesapa

26 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

bila aku mau kawin nih?

hahaha~

Precious said...

Hih hih ... kita pun tengah edar award nih. Pun dapat drp Kak Yong.

syanis said...

huhuhu sama la kakty,,, zaman ain dulu kotak plastik tu ja... skang memacm dah... lelawa lak tu

Hezesuze said...

cam nk kawin skali lgik la kan kan....hehehe

kty mmg otak putus fius gk...wakaka larikkkkkkkkkkksss

RemyLC said...

kak atty,
zaman remy dulu pun x der tau, huhuhu...(padahal blom kawen lg si remy ni kn, tp zaman remy mmg x der...)

remy nak wat hantaran jadi bentuk kapal titanic, siap ader rose n jack lg kat atas kapal tu tgh bercium, soooo romantika...

Suziey Ahmad said...

waa tunggu anak kawin..kakak ke?ekke;D ala kty kalu nk beli beli jek buat hiasan..gubah je la..xsemesti hantaran utk kawen kan..ekeke;D (jgn ikut yek:P)

Unknown said...

huhhuhu btol tu atty.. zaman aku siap deco katil n macam2 lg.. zaman skang siap ade raga, kotak beraneka jenis n macam2 lg.. terutama tang baju pengantin.. jelesss banget sehhhh

Eta LaZiM said...

Atty nanti mesti cepat dpt menantu.. hehe!! Yg sulong pompuan katakan..

Mesti borong abis kat tempat2 camni.. :D

Dj Epoi said...

Zaman Gua dah ada heheheh!!!

atie said...

Betul tu atty,zaman aku dulu pun takde gek....hihi

Unknown said...

kakty,
kakyong takut tgk citer hantu... hahah..
nanti tak leh tidur malm...

De' Sal said...

ye lah Atty,zaman kita dulu hantaran tak kelas langsung,ekekekekkk.....tak kisahlahkan.....asal kita bahagia.

Kelebar Malam said...

budak zaman sekarang memang bertuah..melambak kedai dan ejen yg menwarkan khidmat yg berkaitan dgn pertunangan dan kawen...

aliaaroslan said...

jgn lupa kakty, tuala tetibe digubah jadi buah2 buahan.. terel tuh

Syima Syaz said...

hmmmmm....bestkan sape2 yang blum kawin skrg...hehehe

Blog Eazy Izzuddin said...

saba je la kak
dlu len
skang len

kat mane snap pic tuh?

Ciklinn said...

kak yatt mmg cantik2 hantaran skrg kan.....ni gambar kat romantika ka?

Neeza.Areef said...

yahuu kty tak tag sesaper..hehehe

mmg la kty zaman berubah kan..makin lawo makin mahal..hantaran pn makin tinggi kan

attyfir said...

lin ~ aah ..tmpt feveret kita tu kan ..
za ~ tu ar kan ..hantaran pun makin tinggi

PerantauSepi1306 said...

yeah, jaman telekung jadik bag tangan, sejadah jadi rehal kain jdaik kipas or bunga dll... skang byk yang sempoiii tapi menarik kan :D

CuTeMiUt78 said...

cantik kan kty.. eemmm sekarang ni hantaran lagi canggih manggih..

Dee said...

skrg ni mkn lawa gubahan hantaran kan?

Softtouch [Hanim] said...

tulah kak tie, skrg punya hantaran cantik2..kdg2 jeles jer tgk...:)

attyfir said...

ps ~ tu ar..dulu jenuh gubah..

rina & dee ~ skrg dah lawa2 hantaran

hanim ~ kty jeles ne

watie wyyn said...

takpe k.ty..kakak da nak dekat da tu..woohoo

r33n adnan said...

time ank2 kty nnti, sumernye lg vogue da vass lg tuh..