Oct 15, 2010

Air Kopi pahit nya..

Kelmarin aku lepak kat Cafe hassan Sek 3
Tertiba tah kenapa ..punya lah tak pernah aku nak order kopi "O" Ais..
aritu leh buang tabiat pergi order..lak Kopi "o" ais..

Rasanya berkurun giler aku tak minum kopi dah .
kalau dulu masa arwah abah ada..time tu pun masa aku belum kawin.
setiap pagi mak akan buat air kopi utk arwah abah ..ada jugak ler aku terai minum secawan ke..

Jadiknya aku pun order le kopi o ais..
tapi masyalllah ..punyaler pait..
 punya pekat kopi nya ..terus x jadi minum..

masa nak bayar ..
aku cakap dengan mamak tu 
.awak punya kopi.saya x leh minum langsung .
pahit nak mampus.
tapi mamak tu hanya pandang air aku yang tak abis tu .
.lepas tu .maaf kakak..
itu je..ekeleh..apa barang .kot ko kasi free ke kopi pait tu
  okeh ler jugak..ni tarak apa pun ..

 



14 comments:

adie said...

aku jarang order kopi kat kedai sebab selalunya kedai buat pahit.biasanya bancuh sendiri kat umah.

pRincESs_N said...

adoi laa...pahit kerr...N da lame x minum kopi ni...

Softtouch [Hanim] said...

kalu org xreti buat mmg jd mcm tu..ssh oo nk bancuh kopi nie..kalu lebih kopi dia pahit, kalu krg kopi dia cair..sy xbape reti bancuh kopi..:)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

kita tak minum kopi...sebab nanti sakit kepala...nge...nge...ada migrain kena hindar dari kafein...dah lama tak minum

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

cian lak. nape akak x ckp trs aja ms dorang hantar. mintak adjust ;)

Suziey Ahmad said...

saya mmg xleh minum kopi sbb ade migrain..

Suziey Ahmad said...

eh dh kena moderte ek komen..ok la bole tapis komen2 busuk kan :)

Hezesuze said...

ishh mmg dari dulu Ze mmg tak minum kopi ni kty...tak suke sgt...huhu

sW33tdARLiNG said...

me, pure kopi boleh... i loike.. tapi kalau nescafe sorry ler, migraiiin...

hhehehe

www.sw33tdarling.com

Redbloodsnow said...

solute ah kak akak sbb bani komplen kat mamak tuh. klo zie kan...dok ngomel sendiri je...haha :D

rasp said...

jarang2 minum kopi....
tapi bagi i kopi susah nak buat...

Unknown said...

kakty,
kena buat sendiri la...
saya suka kopi che nah..

Unknown said...

hahaha tu yg terkena pahit sbb tak penah oder kan.. aku siyes, tak pandai wat air kopi hikhikhik

Gina said...

Kak Ty
Kopi kat sini pulak pekat sangat...minum sikit aje, terus tangkap kat kepala