Oct 12, 2010

Tetamu masih ada ..cabut tengok konsert...........

Masa buat makan2 tu ..
benornya petang tu aku ade agenda..ngn akak..
kiranya aku kena temani akak ..tengok konsert Reunion Af8
Nak taknak ..aku terpaksa gak chow..


dalam kol 5.30 camtu aku gerak..
sampai tol sg besi jemp giler.amik masa dari situ nak ke Bukit Jalil dalam 1 jam lebih .


Konsert tu ..nak cakap besh..
sangat tak .tak besh pun tak .
nanti akan kuar kat tv katanya ..pada November nanti 
Ekceli aku idak ler minat satu pun budak2 af nie..

Ada satu kakak nie .kan main lagi histeria..
bila time mawi keluar..kelakar lak aku nengoknya .

untuk peminat shahir..shahir malam tu .leh lah di kata kan jambu gak ler..
dia ada nyanyi lagu .tema filem lagenda budak setan tu ..



senarnya ..kalau sapa tak rabun ..okeh je pentas tu ngn jarak aku duduk ..
tapi ..aku terlupa nak bawak spek..
jadik nya aku idak le focus sangat pada konsert tu ..
kejap2 kang aku keluar..lepak2 kat luar cari makanan..hehehee.

tapi Sarimah sebagai pengacara..sangat besh..


14 comments:

mama tisya said...

akak tk tgk la ye wedding angkasawan mlm tu?pernh p tgk konsert af tp yg zahid juara tu pn dpt tiket free..bdk2 af skarng byk glamour dr yg betul2 bagus

Dee said...

jem psl accident tu kot kty..wah..sure enjoykan tgk konsert..dh lama x pegi..

Suziey Ahmad said...

uish byk yek event mlm 101010 tu..jemnye la hai..rmaai lg org minat af ni ek.hehe

Cheritera Kami said...

kak sorry xpat penuhi jemputan akk..kena blk mlka..

Liza said...

ramai ker yg pegi atty, sbb mcm tak ramai dah yg follow AF nie

aliaaroslan said...

i loveeee sarimah

Yan said...

gambo yg akak snap tu gamba semasa konsert atau sebelum konsert start.. banyak kusi kosong tu???
rasenye time AF2 & AF3 jek time konsert seat penuh..

attyfir said...

@mama tisya betui tu ..mamatisya..nak glemer je lebih .

attyfir said...

@Dee
besh gak dee..tp masalahnya aku lupa nak bawa spek.kalo tak lagi besh

attyfir said...

@[-suziey-]ramai je suziey..kita kata tak ramai .tp budak2 muda ramai je lagi yg minat

attyfir said...

@KSWSKtakpe wa,..

attyfir said...

@Liza
ramai je..liza..bdk2 ngn makcik2..histeria..ade mawi.

attyfir said...

@julie^bethsarimah mmg the best

attyfir said...

@Yan
owh tu sebelum start konsert yan..kalo dah start ..takleh snap gambar.