Oct 8, 2010

Maaf kerana menyusahkan diri mu untuk kepentingan diri ku .

Sebenarnya ..semalam ..
aku ada paksa rela..along buat sesuatu untuk aku .
aku suh along pergi amik kan tiket untuk aku ..
tiket apa takyah lah cakap..

Tapi kerana .aku ada buat sesuatu untuk kawan along
aku tolong taipkan surat..
jadik secara magikanya ..along terhutang nyawa budi ngn aku ..amik ko..kalu terhutang budi memang leh bawak sampai mati ..kalau taknak mati ..kenalah balas budi ituh

Jadik disitu ..aku leh ar.mintak along tolong
kiranya aku tolong along..along tolong aku .adil .
alhamdulillah ..settle..yehaa..nanti leh berjimba.yang pasti seronok mestilah akak .
tercapai impian ..tapi ..tetap selalu buat mama penin..

berbalik kisah pasal along tolong aku ..
malam tadi kitaorang keluar g makan2..
yang belanja along leh ..wahahhaa..nasib lu lah my laki ..bila lagikan ..
pagi tu dia tanya ..aku nak suh dia belanja apa.
sekali aku reply ..
aku nak makan sate,mcd,western,steamboat,..bagai .
along balas..mak aii banyaknya,.leh ke makan ..wakakakkakaak..takanlah .ingat aku perut tongdrum pe..!!

9 comments:

Dearie Pearls said...

kak..
ingatkan kisah sedih..
tajuk n3 dh sedih dah.
heeeeee...

rupa2nya makan2..
heeeee..

*kak join contest kat blog LOL.
heeeeee

Softtouch [Hanim] said...

tiket apa tu yer?
xpe tlg menolong amalan yg mulia...

☆ lieya latif ☆ said...

ko ni kak, tajuk bikin suspen tau....huhuhu

dah tu last2nye belanje ape kak..wah untung ar badan gitu....makan sodap2 heheeheheh

Hezesuze said...

alaaaa tak salahnye kalo menyusahkan laki sndiri tuk diri kita kty oii....lagipun kita nak harapkan sape lagik kan...

kira win win situation ler kekdahnye...ahakss!! Ze pun selalu wat camgitu ngan abg pomen...give n take uols...bahagia idup hehe

mummysyafie said...

leh je belanja semua kak ty..tapi tapau la. kalau tak pun hari ni makan steamboat,esok mekdi..lusa western..hihihi

Alimaz-Kembara Terasing said...

jangan tiket loteri sudah...ekekekkekekk

mama wanie said...

ehehe..ingatkan apo la tadi...

apa2 pon kaey lah..asalkan happy..

sesiapa yang belom join contest angpow dr mama..jom join cepat..

Dee said...

wah kty..bestnya bila dpt dera hubby gitu..dia mcm feeling dera boyfrenlah..so, bila hubby tu kita lyn mcm boyfren..rasa romantika de amor tu sentiasa bersemarak kty..hihihi..

pRincESs_N said...

suami isteri haruslaa tlg menolong...ngeh2...