Oct 28, 2010

Baby dia Meninggal Dalam perut.

Semalam adalah hari yang sangat bz..pada aku
Pepagi..siapkan apa yang patut untuk bos ke site.
lepas tu nak kira gaji .
lunch ..ingat nak ..lepak2 sama kawan aku kak nida..nak tanya ..apa cerita dia pergi mahkamah.sambil layan Kenny Rogers..

Tertiba aku dapat sms..yang norish masuk hospital..

sms yang bertulis begini ..
aty , baby aku dah takde.dah meninggal..

oopss..terus terkedu aku ....terus kol norish..
bila aku kol je .dia terus ..sedih..aku pun sian ..sedih gak .faham perasaan dia .bukan senang untuk dia dapatkan baby tu ..tapi bila masuk 7 bulan ..tertiba baby meninggal dalam perut..tanpa tau sebab apa..

Jadinya aku terus ..rasa..owh .apa nak buat ..terus kol bos ..cakap ada hal ..emergency..bos pun okeh .je..
terus g spital .tengok norish..

Alhamdulillah .setakat petang semalam Norish nya emosi stabil..dia dah okeh ..dapat terima hakikat..
walupun dia sedih..nurse pun sangat memahami ..bagi dia bilik duduk sorang2..supaya dia tak tengok jiran2 tepi katil ada baby ..

Doctor pun tak tau kenapa baby Norish leh meninggal dalam perut..
setakat semalam ..pukul 7.30 malam .norish sakit perut ..macam orang nak beranak..betul tu .
tapi doctor cek baru 2 cm je bukak...
baby dalam perut tu kena keluarkan macam kita bersalin normal ..andai takleh normal..kena ler operate..
baby tu baby lelaki...

Setakat pagi nie ..baby dalam perut Norish ..belum keluar lagi..tak tau apa doctor nak buat..
harap Norish okeh ..

live entry

sent via myhandphone

24 comments:

pRincESs_N said...

Ya Allah..semoga kak norish kuat...takziah buat die..

Sidratul Muntaha said...

Allah..
ayu tak tahu na ckp ape kak.
sebab setot dulu pun sikit lagi dah nak takde time masuk 7bulan dulu mcm kwn akak nih.
mudahan dia tabah..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

sedihnya kak ty
moga kawan kak atty sabar yerk
duggan buat dia tu kak...insya allah, ALLAH tentukan yang terbaik buat hamba2NYA.

Puteri Satu said...

ya allah siannya... harap kawan atty tu terus tabah.. mungkin ada sejuta hikmah yang kita tak sedari...

Hezesuze said...

aduaaii kty...sedih dengan dugaan yang menimpa kawan kty tu...dah 7 bulan kan...semoga kak norish tu tabah ye...jgn biarkan dia duk sensorang tau kty...luaran mmg ler nampak dia dah ok tp dlaman mesti sedih giler...

Ms.Lilies said...

Sedihnya...saya yg baca pun terasa sedih inikan pulak dia yg kehilangan

Softtouch [Hanim] said...

sedihnyaaa kak ty....semoga kawan kty terus tabah...adalah hikmahnya disebalik semua nie...

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

sedeh aku dgr berita ni atty...salam takziah buat kawan atty erk

Ayu Zan said...

huhu...sedihnya...
harap kak norish bersabar..
pasti ada hikmahnya..

Queen said...

alamak kak ty..nik pundah sebak nieyh...semoga norish tabah...ok..dah tak bleh tulis..nanti nik plak nangis...


**Sangat memahami

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

sedihnya....blm rezki dia kan....takziah pada kwn kty ye...

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

tumpang bersimpati dgn pn. norish...takziah.

Dee said...

harap dia tabah ye kty..takziah buat dia..redhalah..ini bukan rezeki dia..cuba lagi..insyaallah..

Masviona said...

alahaiiii sedihnye...huhuhu

mummysyafie said...

kak ty..esok saya nyer turn lak..saya memahami keadaan norish..harap dier tabah k..

SJNathaniel said...

ala..sian nya dia.hopefully dia tabah k..

Nazz@Purple said...

bukan rezeki dia..harap kwn kak tie tabah..

rasp said...

sedih i baca nie sis...
smoga norish tabah menghadapi dugaanNya...
Allah Maha Mengetahui....
pasti ada hikmahNya...

Anonymous said...

salam

aduyai , sedih nyeeeeeee huhuhuhuhuhu
semoga norish tabah hadapi dugaan ni

Suzana Ikram said...

sedih nyer.. berat mata memandang berat lg bahu memikul... harap kwn kty tabah menerima ujian ini.

attyfir said...

semua blogger @ thanks ye uols..

Pepel BoNda AmaNi said...

sedeynya....ya allah berat sungguh dugaan tue...

cikbedahlaser said...

owh...
takziah utk kawan kakty..
smoga die tabah... n tak putus asa..
sayu plak rasa... hmmm

Unknown said...

kak,
siannya, kwn saya pun baru kehilangan bb.. tp ni lagi sadis.. bb belum lahir dah tau bb meninggal..

semoga norish tabah & kuat imannya...