Oct 1, 2010

Sayang Bos Sangat

Hari nie dah berjaya settlekan gaji ..

emailkan bos..butiran belanja..berapa untuk bulan nie ..

sebab bos tade kt opis..Oustation tak balik2 lagi .

jadiknya sapa nak sign..jadiknya ..bos kena transfer duit dalam account saya..

Bulan nie ..aku kira lebih skit gaji aku ..heehehhee..claim bagai..

tapi bos skit pun tak tanya .napa lebih ..blablabla..terus approve..

nanti bos dah balik hotel..bos kata .dia transfer duit..dalam account aku paling lewat isnin .

isnin ..bersamaan..4 hb..baru nak gaji nya .takpe..dapat lambat..lambat abis..tapi takde maknanya .gaji ku

 ciput..heheheheheh.tapi aku puas hati .dapat bos tak banyak songeh..

sent from mymobile

10 comments:

Dee said...

syukur kan kty..bos x berkira..kita pun x berkiralah kan..

pRincESs_N said...

jom sopim k.ty...ngeeee..

marinahunny said...

baguslah bos mcm tu..kty pun tak sakit kepala..best le..

Ruziawati Bukhari said...

kak atty.. beruntung dpt boss baek x berkira bagai.. x pela gaji lewat skit pun.. bley simpan.. hehehe..

take care kak..

tq sudi singgah baca blog t.. muah!

~finee~ said...

wah sonok kty keje bos baik..heppy kan dahla bos suka outstation huhu

Liza said...

susah nak dapat boss yg percaya kat staff mcm boss atty percaya kat atty

Yan said...

nasibla dia dpt kakty..
klu dapat kat orang yg tak amanah.. mau duit tu dia lenjan dulu hahahah

juelee said...

yeay dah gaji.. leh shopping... tak kesah la gaji tak mewah janji keje senang hati kan kak?

Syima Syaz said...

dapat bos baik,bukan maksud kita akan pijak pale dia kan...itu lebih buat kita selesa n loyal n lagi nak kerja kuat2 kan...
camtu lah saya rasa skrg

Lina said...

mmg beruntung kak ty dpt bos yg percaya kat kak ty n x byk songeh