Oct 21, 2010

Saya suka BlackBerry Torch 9800

 entry melekat,entry baru kat bawah

Paginie masa aku nak ping entry aku kat innit nuffnang
sekali ternampak sesuatu..
adoi..omg..cantiknya .. Saya mau...mauuuuuuuuu..mauuu
 jadi nya apakata aku terai nasib .. mana tau aku berjaya ke mana tau kan!

 Aku ternampak nie..hah !!
Saya suka sangat 
Celcom BlackBerry Torch 9800


Cantik dan elegannya , terkelip2 mata i..nengoknya 

fuyooh...aku suka sangat..



 Saya suka BlackBerry 9800,adalah kerana
 Blackberry Torch 9800 adalah 1st smartphone dan Slide yang pertama di Malaysia.
yang ada touch screen dan QWERTY keyboard
kiranya 2 in 1,kiranya kita boleh guna ke dua2nya
  terpulang pada kita.memang berbaloi2.

Aku terpukau dengan ciri-ciri  yang  menakjubkan pada BlackBerry ® ™ Torch 9800.
antaranya ialah:-
paling penting yang aku suka:-
5MP Kamera 
kamera untuk Blackberry Torch 9800 ialah 5mp Kamera
blogger amat memerlukan gambar yang baik untuk berblog
jadinya  Blackberry Torch 9800 menepati citarasa aku.
Kameranya juga ada 
flash, auto focus-berterusan dan image stabilization, ditambah 11 mode imej dan boleh merakam  video.Paling best Gambar yang diambil lepas nie takan gegar lagi.
mesti meletop semua gambar lepas nie ..syioknya 

Kemudahan Jaringan Sosial

Boleh melayari facebook,twitter,update blog,email dan boleh melayari internet dengan pantas dan laju , part nie memang harus ,aku boleh sentiasa update blog aku terutamanya 
boleh cek status kawan2 kat facebook atau twitter, boleh cek email..
orang yang macam aku nie 24/7 asyik tenet-tenet..jer..mesti mau BlackBerry nie
  
Maximized multimedia
8 GB memory, boleh diupgrade sampai 32GB dengan kad microSD,
sangat-sangat berbaloi..

Blackberry Torch 9800 nie didatangi dengan celcom exec 50 
dan package nie pun aku suka..dan aku rasa ramai yang mampu .

Dengan automatik diskaun sehingga 30% setiap bulan!
Semakin banyak yang anda gunakan Semakin anda berjimat.
PERCUMA Celcom Broadband Basic Plan untuk sebulan dengan kelajuan sehingga 384 Kbps
Kenapa anda perlu pilih Celcom Exec 50
sebabnya ialah:-
So apa tunggu lagi 
cepat pre register dengan celcom
dan anda jadi antara  100 orang yang terawal
anda akan mendapat ini semua percuma
 Jabra Bluetooth Headset worth RM125
 8GB Micro SD Card worth RM68
 Energizer Portable worth RM58
Jadi jangan fikir lama-lama
cepat pre-register dengan celcom Exec 50 dan dapatkan Blackberry Torch 9800 




40 comments:

Puan Ninie said...

nak gak laa
hehhe

Suziey Ahmad said...

nicenya blackberry ni..slider lagi..smart..

Unknown said...

canggihnyer kalau dapat sejibik kan bess hehe

~Eila Nur Kaseh~ said...

kwn eila pakai torch ni.. mmg best cuma die besar sket... sebab slide kan.. fungsi masih sama cam BB yg lain cuma torch lebih canggih :D

rasp said...

sis dah register ke?
memang menariks tuuuu...

☆ lieya latif ☆ said...

suke2....mmg bekenan sgt2....huhuhu

Hezesuze said...

kalo ada orang nak belikan lagi syoook kan kty...

eh eh kalo kita da ada akaun celcom nk register jugak ke?? huhu

Ms.Lilies said...

Best2...
Dah guna hihi

attyfir said...

@mEiZ SHA kty pun nak gak

attyfir said...

@[-suziey-]memang smart sangat

attyfir said...

@POSH76 tu lah posh ..beshnya kalo dptkan

attyfir said...

@~Eila @ Along~ besh ye eila.

attyfir said...

@rasp
lom lagi sis..nak dpt free..

attyfir said...

@☆ lieya latif ☆ tu lah lieya..dah tergoda nie

attyfir said...

@Hezesuze tu lah kalo ade org nak kasi best kan ze.

attyfir said...

@Ms.Lilies wah mimi ..mesti syiok tuh

Anonymous said...

KITE PUN SUKE HP NI ...

Umi_Aliesha said...

kalo dpt free lg syiok nih...hihihihi

Liza said...

saya pun suka jugak!

Unknown said...

kak..
celcom bagi free ke... :)

Dee said...

kalo dpt free syoknya kty..ko masuk contestkan ni..good luck tau!!

MOMMY CGG said...

kak..
welcome to the club..
jom la join kita pakai blackberry:)

best woo

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

mmg nice giler blacberyy ni..bila leh dpt ni..huhu

Ilyani said...

cantik blackberry torch ni... :)

marinahunny said...

beli lah kty, goda2 along skit..hahaha

Pepel BoNda AmaNi said...

cantik kan....klu la dapat blackberry nie....pehhh tido malam xbrapa nak lena dah..heheheh

hamzah ian said...

gud luck k.... ke aku dah komen sini?? haha

attyfir said...

@fazilzura kty pun sukak gak

attyfir said...

@Umi_Aliesha itulah umi kan ..beshnya kalau dpt free..

attyfir said...

@kakyong ini contest kakyong

attyfir said...

@Dee
saje je dee , cuba nasib

attyfir said...

@zura@iwan tu lah zura..bila ar nak dpt.

attyfir said...

@marinahunny baget along dah lari.ar na

attyfir said...

@PuRpLeLiCiOUs LoVe tu ler ieda..beshnya kalo dptkan

attyfir said...

@hamzah ian tq , mana ade..lom lagi komen..

Redbloodsnow said...

zie pun nak gakkkkk :P

Yan said...

besh besh besh... dpt free lg besh

mummysyafie said...

sapa yang bermurah hati bagi ni kat nor yer kak ty. kalau nak beli sendiri kena tunggu budget elok la plak

suzieapai said...

aper lagi...angkat terusssss..

suzieapai said...

aper lagi...angkat terusssss..