Oct 5, 2010

Alhamdulillah..settle..

Semalam dan hari nie..
aku tak g site pun ..
banyak keje nak settlekan ..
awal bulan nie..nak kena g bank..settlekan gaji 
kadang kelakar..
bila aku cakap aku kena keje luar..
nanti ada yang jawab ..kesian kty ..mesti penat kan .

Takyah lah kesian ..
sebenarnya aku suka..sebab kalau duk kat opis.
aku sesorang je.ngn hantu.
rasa hantu kat opis tu pun bosan gak tgk aku .

jadik kalau kena pergi bank ..
pergi jumpa customer aku memang suka.
bila semua keje siap .leh lah aku cuci mata..
janji keroje siap .bos kan kesah sangat ..
telephone ofis tu aku divert je ke hp aku .
jadik no hal nak keje ..sambil jejalan..buat terapi mata..
tapi .sebenarnya kan ..
aku jarang menular..sebab tu bos percaya aku ..wahahhaha..puji diri sendiri..
tak percaya ? tak percaya sudah..hehehehhhe 

14 comments:

Dee said...

kty..i like apa..keje bebas..bos x control..tp kita jelah kena pandai2..jgn amik kesempatan kan kty..hehehe..

attyfir said...

dee@ tu lah pasal kan ..besh je kalau dpt keluar..

yanadzul said...

kak ty.. kita sama.. kalo pi bank, bleh cuci mata skali :)

attyfir said...

yana@tulah kan .syiok dpt cucimata..ilang borink

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

lega kan... kami pun bz skit awal2 bln cam ni

Ruziawati Bukhari said...

best keje kak atty.. relax and cool aje.. dpt pulak boss baik dan percaya pada kita.. apa lg yg perlu kita mintakkan?

steadyla kak atty!!

Syima Syaz said...

hehe sama lah saya kak atty
saya suka sangat kalau kerja kat luar,lagi lah kalau office tak ramai org..mcm ofis dulu.kalau ada benda nak kene keluar...saya terus zasss pegi...

tp kalau office ramai org..mmg malas nak kuar...

Hezesuze said...

ishh ok sangat keje kty camgitu rupe...idakler boring duk kat opis je yedok??

tapi time nk pegi bank tu mesti azab kan....huhu

Azueriena said...

hmm jangan ler carik kejer mcm azue...dari pagi sampai ke petang dok jerk dlm opis...

kena jager opis nie..jangan keluar2...sgt2 boring jugakkk...sebab x bleh nak mengulorr...huhuhu

IEYNA said...

kak aty ader keje kosong tak..hihii...mcm best je keje tmpt kak aty tu...hah nnti dh xder hantu coz ieyna ader temankan... :)

Nurmala Mazlan said...

Ada kerja kosong tak kty..hehehehe~

Gina said...

Kak Ty
Dah lepas satu azab yer...bolehlah berehat dengan amannya

Unknown said...

sis saya percaya mesti pekerja kesukaan boss ni hehe

mummysyafie said...

saya pun suka wat kerja luar. dulu wat kerja luar pakai jeans je. tapi sekrg ni selalu gak boss bagi wat kerja luar..tapi mostlynya gi meeting or kursus. bowink..

nor caya kak ty pekerja yang baik..hihihi