Oct 19, 2010

Company car


Nie kereta baru bos aku ..
dua2 bos pun rembat ..satu kaler silver ni , satu lagi kaler itam

kalau pergi site..kete kaler silver ni lah yang bawak aku
sepanjang bulan puasa aritu aku bz uruskan pasal kereta nie..

  aku suka style bos aku .
sebab dah 12 tahun usia company baru dia pakai kereta camnie.
selalunya style dia sederhana je..tu yang memula bos aku cakap ngn aku 
dia nak beli kereta baru ,suh aku yang settlekan aku mcm kurang yakin.
aku tanya dia banyak kali ..betul ke..?

masa memula aku kerja ngn diaorang 
bigbos hanya pakai wira
lepas tu waja
lepas tu baru lah kereta ni .jimatkan .

owh bos pun ada belikan kereta baru Honda Stream untuk bini diaorang..
aku bila lak nak beli ..?

wah ..lagi 10 taun keroje pun lom tentu den dapat.koje kuli je kat kilang kicap..nan ado duit....

tapi ada satu masalah ler pulak.
boleh lah .JPJ..tertulis alamat salah kat geran.
aku tgh settlekan ler skrg nie..
Jadinya hari nie aku kena berumahtanggan kat JPJ..
Nak kasi settle ..

11 comments:

mama wanie said...

jom tukar linkk...

link lama dah terdelete..huhu

fazemy said...

bagusnya bos kak atty tu. kdg tgk org berniaga ni saje beli kete mahal2..nak tunjuk mampu..baget leh dpt byk projek lg.

mama wanie said...

Mama nyer frenlist dah terdelete... dalam proses mengumpul semula kawan2...huhu...harap kengkawan boleh listkan blog mama sekali lagi...sob..sob..sob.

KERANA CINTA AKU BAHAGIA
http://mamawanie79.blogspot.com

☆ lieya latif ☆ said...

fuh syok nye kak..beli keter cam beli baju jek hah...siap bini pun dpt habuan tuh huhuhuhuhu

LayarLara said...

nak pinjam...

Hezesuze said...

kalo ada duit lebih apa salahnye beli kete idaman kty...hehehehe

malinasiam said...

insyallah ko mampu beli
mana lah tau kot2 kilang kicap tu ko pulak jadik tauke soh nye
hahahha

Softtouch [Hanim] said...

baguslah bos kakty..dia dah kayalah tu kak ty tu dia tukar kete lg canggih..InsyaAllah mana tau rezeki kak ty kan...

Dee said...

bagus bos ko kty..berjimat..kan cam bos aku..huhuhu..

Yaya said...

mesti bos kty penjimat kan..

jgn lama2 sgt kat jpj tu kty..

mummysyafie said...

baiknya boss kak ty..sikap bersederhana je..