Oct 14, 2010

Aku Nampak dia ..terus aku kensel..

Petang semalam ..masa aku nak pergi Pustaka rakyat.
masa aku nak parking ..tertiba .aku ternampak .lah seseorang yang aku kenali .
tertiba je aku rasa tade mood..
lelagi balik keroje..memang tade mood ..nak bertegur sapa..tade mood .nak rewind citer lama..
semuanya tade mood..

Nasib dia tak perasan aku .
Antara aku dengan dia takde hal..
cuma antara dia ngn staff lain..
aku malas nak jawab kalau dia tanya pasal staff  lain .
tade mood nak mengumpat di petang hari .

Jadiknya ..aku pikir2..dari kena jawab macam2.
baik aku blah ..jadiknya aku terus blah dari situ ..kensel nak beli buku latihan firdaus..








11 comments:

Unknown said...

ya betul 2 smtimes sy pun rsa malas yg amat sgt nk tegur sesetengah makhluk allah ni

☆ lieya latif ☆ said...

kalo jumpe org yg kite rase kureng tu, dari bertembung muke masam baik kite cabut dulu kan kak....lieya pun kdg2 mcm tu jugak kak......

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

ni X staff opis akak ke...memang malaskan nak citer kalo orang sibuk nak tau itu ini

Ati Masrif said...

lebih baik mengelak dari berjumpa ...bila bab2 malas dah dtg kan..

FIESYAH said...

dah mls sume x kena...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

mmg patut pun tindakan kak atty tu
better mengelak dari dia...

Dee said...

kty..kdg aku pun nk lari kalo terserempak org2 gitu..

Syima Syaz said...

adakah org itu kepochi?
hmm...bagus jugak tindakan akak tu..

Unknown said...

kalau org camni better elakkan buat tambah dosa walaupun sekadar melayankan

Wati3qv3 said...

kalau cam tue baik elakkan

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

btul tu kak..mn yg dpt avoid..kita avoid je ;)